بانک و بیمه

آخرین و مهمترین خبرهای بانکی و بیمه ای را در صفحه اقتصاد پرسون بخوانید.

مدیر عامل بانک دی:

سهامداران بانک دی عجله نکنند

مدیر عامل بانک دی گفت: تمام سهام‌دارانی که نیاز دارند تا سهام بانک دی را عرضه کنند یا مورد خریداری قرار دهند، می‌توانند معاملات بورسی خود را انجام دهند. البته با توجه به وضعیتی که بانک دی دارد، توصیه می‌کنیم که سهامداران خیلی عجله‌ نکنند.

مدیر بیمه های اتومبیل بیمه تعاون اعلام کرد:

تحول دیجیتال در همه فرایندهای بیمه گری پیاده سازی می شود

شرکت بیمه تعاون، آهسته و پیوسته پروژه تحول دیجیتال را پیش می برد. سید مصطفی زحمتی پاک، مدیر بیمه‌های اتومبیل این شرکت معتقد است، بیمه تعاون نه تنها در صدور و پرداخت خسارت، بلکه در همه فرایندهای بیمه گری، تحول دیجیتال را پیاده سازی کرده و در سال 1401، سرعت این تحول بسیار چشمگیرتر خواهد بود.
مدیر عامل موسسه اعتباری ملل عنوان کرد:

افزایش ۱۰۰ درصدی سرمایه موسسه

موسسه اعتباری ملل، قدیمی ترین بانک خصوصی است که در کشور فعال شده است و این موسسه بجز صدور دسته چک، کلیه خدمات بانکی جاری در دیگر بانکها را به بهترین شکل ممکن ارائه می دهد.
مدیرعامل بانک ملت در پیامی فرارسیدن 14 تیرماه روز قلم را به تمامی اصحاب قلم اعم از نویسندگان، مترجمان، منتقدان، پژوهشگران، روزنامه نگاران و اهالی رسانه تبریک گفت.
حجم نقدینگی در ابتدای سال 1401 برابر با 4 هزار و 832 هزار میلیارد تومان ثبت شده و نسبت به ماه قبل 0.2 درصد کاهش پیدا کرد.
در برنامه روز چهارشنبه « شهر امن» به تهیه کنندگی و کارگردانی مجتبی احمدی به موضوع بیمه در تصادفات می پردازد
اداره کل آمار و بودجه پست بانک ایران در فروردین ماه خبر داد؛

رتبه نخست مدیریت شعب استان اردبیل، در کاهش مدت زمان توقف خودپردازها

مدیریت شعب استان اردبیل، با تحقق 89/9 درصدی کاهش مدت زمان توقف خودپردازها در فروردین ماه سال جاری رتبه اول بهینه سازی این شاخص را در تحقق اهداف کمی، پایش و پویش سال 1401بدست آورد.