بانک و بیمه

آخرین و مهمترین خبرهای بانکی و بیمه ای را در صفحه اقتصاد پرسون بخوانید.

اداره کل آمار و بودجه پست بانک ایران در فروردین ماه خبر داد؛

رتبه نخست مدیریت شعب استان اردبیل، در کاهش مدت زمان توقف خودپردازها

مدیریت شعب استان اردبیل، با تحقق 89/9 درصدی کاهش مدت زمان توقف خودپردازها در فروردین ماه سال جاری رتبه اول بهینه سازی این شاخص را در تحقق اهداف کمی، پایش و پویش سال 1401بدست آورد.

کارنامه موسسه اعتباری ملل در فصل بهار امسال نشان می‌دهد که این نهاد پولی بالغ بر 2088 میلیارد تومان درآمد عملیاتی داشته و در مقابل 1660 میلیارد تومان هزینه کرده و به این ترتیب 428 میلیارد تومان به عنوان درآمد ناخالص عملیاتی در سه ماهه نخست امسال ثبت کرده است.
ب
جمعی از کارکنان شرکت سهامی بیمه ایران در همایش ورزشی، فرهنگی صنعت بیمه که توسط شورای توسعه ورزش صنعت بیمه و با مشارکت نیروی دریایی راهبردی ارتش، به مناسبت گرامیداشت دهه ولایت، روز جمعه در کوهک برگزار شد حضور داشتند.
جمعینو، مشارکت جمعی در مسیر تحول دکتر میرهاشم موسوی مدیرعامل سازمان تأمین‌اجتماعی، با اشاره به اهمیت هفته تأمین‌اجتماعی به عنوان فرصتی برای پرداختن به مسائل این سازمان، از برگزاری رویداد فراخوان ایده با عنوان "جمعینو" خبر داد. رویدادی که با هدف جلب مشارکت همه اعضای خانواده بزرگ سازمان تأمین‌اجتماعی، در بخش‌های بیمه‌ای، درمانی و اقتصادی، قرار است ایده‌های تمامی همکاران سازمان را ذیل هشت محور اصلی، جمع‌آوری و ارزیابی نموده و مورد استفاده قرار دهد.
میزان حق بیمه تولیدی شرکت بیمه تعاون در بهار امسال با رشدی ۳۳.۵ درصدی نسبت به بهار سال گذشته به ۲ هزار و ۸۸۶ میلیارد و ۸۵۲ میلیون ریال رسید و نسبت خسارت این شرکت با ۴ پله بهبود روی عدد ۴۵ درصد در پایان خرداد امسال ایستاد.
مجمع عمومی عادی سالانه شرکت بیمه البرز با حضور جمعی از سهامداران این شرکت، اعضای هیات‌مدیره و نمایندگان نهادهای نظارتی از بیمه مرکزی،‌ سازمان بورس و اوراق بهادار و سازمان حسابرسی درمحل سالن اجتماعات این شرکت برگزار و امکان مشاهده آن به صورت زنده از طریق سایت در اختیار تمامی سهامداران حقیقی شرکت قرار گرفت.
نامه دادستانی مشهد به ادارات و بانک‌ها:

به بدحجاب‌ها خدمات ندهید

معاون دادستان مشهد با ارسال نامه‌ای به فرمانداری مشهد، از فرماندار خواست که ارائه خدمات به افراد بدحجاب را در «اداره‌ها و بانک‌ها» ممنوع کنند.
کنترل رشد پایه پولی و نقدینگی به عنوان موتور محرک تورم از اصلی ترین برنامه‌های بانکی مرکزی در راستای کنترل تورم فزاینده است.
این بانک از ابتدای امسال پرداخت وام قرض‌الحسنه فرزندآوری را در راستای حمایت از خانواده و افزایش جوانی جمعیت کشور پرشتاب و به جدیت دنبال کرده است به نحوی که از 31 فروردین ماه سال جاری تا پایان خرداد ماه تعداد 18 هزار و 519 فقره تسهیلات قرض‌الحسنه فرزندآوری در مجموع به مبلغ 7 هزار و 710 میلیارد ریال به متقاضیان و خانواده های واجد شرایط پرداخت کرده است.