سرمربی تیم کاراته بیمه تعاون:

سازمان لیگ کاراته باید برنامه‌ریزی داشته باشد

سرمربی تیم کاراته بیمه تعاون گفت: مشخص نبودن زمان برگزاری هفته پایانی سوپر لیگ باعث سردرگمی تیم‌ها شده است.
تصویر سازمان لیگ کاراته باید برنامه‌ریزی داشته باشد

به گزارش سایت خبری پرسون، حسن روحانی در گفت‌وگو با میزان، از نامشخص بودن زمان برگزاری هفته پایانی سوپر لیگ کاراته انتقاد کرد و اظهار داشت: ابتدا تاریخ‌های 24 و 26 اسفند اعلام شد که سپس مسابقات قهرمانی کشور به این زمان موکول شد.

وی افزود: سپس 13 اسفند را اعلام کردند که با اعتراض تیم‌ها همراه بود. چراکه تیم‌ها باید برنامه‌ریزی کنند و آماده باشند. در نهایت این تاریخ هم کنسل شد و ممکن است هفته پایانی در سال آینده برگزار شود.

روحانی که تیمش در آستانه قهرمانی است، ادامه داد: اینگونه برنامه‌ریزی به تیم‌ها، بازیکنان و مربیان آسیب می‌زند. برنامه باید از قبل مشخص باشد.

سرمربی بیمه تعاون عنوان کرد: سازمان لیگ و کمیته مسابقات باید تغییر نگرش بدهد. با اینگونه برنامه‌ریزی، همین چند تیم هم سال آینده در مسابقات شرکت نمی‌کنند.

وی گفت: اسپانسر می‌خواهد دیده شود. پخش مستقیم درست و حسابی که نداریم و این وضعیت هم موجب سرخوردگی می‌شود. می‌توانستند هفته پایانی را 20 اسفند برگزار کنند که می‌گویند مسابقات ترکیه در این تاریخ برگزار می‌شود.

وی بیان کرد: تیم ملی قرار نیست به مسابقات ترکیه برود و با بازیکنان به صورت آزاد شرکت می‌کنند. برگزاری هفته پایانی لیگ در 20 اسفند موجب می‌شد تا کاراته‌کاها با آمادگی بهتری در قهرمانی کشور به میدان بروند.

465205