بانک و بیمه

آخرین و مهمترین خبرهای بانکی و بیمه ای را در صفحه اقتصاد پرسون بخوانید.

مدیرعامل بانک دی با تاکید بر اینکه «آموزش کارکنان» از مهم‌ترین وظایف هر سازمان است، گفت: بانک دی بر آموزش برنامه‌ریزی شده و مستمر همکاران تاکید دارد به گونه ای که ارتقای سازمانی افراد منوط به گذراندن دوره‌های کامل آموزشی و قبولی در این دوره ها است.

با هدف اتصال چندین کارت بانکی به حساب مشتریان حقوقی و حقیقی؛

سیگما کارت، به خدمات پست بانک ایران پیوست

معاونت سازمان و برنامه ریزی بانک از اجرایی شدن خدمت سیگما کارت (کارت خانواده) با هدف اختصاص چندین کارت بانکی به حساب‌های سپرده شخص حقوقی یا حقیقی در پست بانک ایران خبر داد.
مدیرعامل بانک قرض‌الحسنه مهر ایران با اشاره به اقداماتی که برای جلوگیری از فروش عجولانه سهام مردم صورت گرفته، گفت: برای این که مردم این اقدام عجولانه را انجام ندهند و زیان نبینند، بانک قرض‌الحسنه مهر ایران دارایی سهامشان را به عنوان وثیقه برای وام‌های خرد پذیرفت.
مرتضی بختیاری رئیس کمیته امداد در مراسمی از عملکرد بانک های عامل بویژه بانک ملی ایران در اعطای تسهیلات به مددجویان اشتغال و خودکفایی مددجویان کمیته امداد امام خمینی(ره) تقدیر کرد.
معاون حقوقی و وصول مطالبات بانک مسکن ضمن گرامیداشت یاد و خاطره شهیدان باهنر و رجایی و تبریک هفته دولت، مهمترین اقدامات بانک در حوزه حقوقی و وصول مطالبات را تشریح کرد.
عضو هیات مدیره بانک عنوان کرد:

بانک مسکن همراه دولت در اجرای دولت الکترونیک

عضو هیات مدیره بانک مسکن با اشاره به رویکرد این بانک در توسعه زیرساخت‌های فناوری اطلاعات در راستای اجرای دولت الکترونیک، بر همکاری و همراهی با دولت در این خصوص تاکید کرد
مدیریت بیمه های اشخاص بیمه ایران اعلام کرد : با ابلاغ قانون حمایت از خانواده و جوانی جمعیت توسط رییس جمهور و مصوبه اعضای هیات مدیره بیمه ایران، طرح بیمه فراگیر خانواده ها و جوانی جمعیت با پوشش بیمه ای فرزند سوم در بیمه ایران آغاز شد.
پست بانک ایران در راستای اجرای دستورالعمل و بخشنامه های بانک مرکزی ج.ا.ا با مدیریت منابع و مصارف و درآمدهای بانک با اجراء و پیاده سازی برنامه های نظام یافته، زمینه تحقق سود بیشتر در سال 1400 را فراهم کرد.
دهمین جلسه هیات عامل کانون حسابرسان داخلی صنعت بیمه به میزبانی شرکت بیمه تجارت‌نو با حضور دکتر کنعانی رییس هیات امنای کانون، دکتر اصلانی دبیر کمیته، رمضان‌پور معاون توسعه مدیریت و منابع بیمه ایران، حسینی قائم مقام بیمه تجارت‌نو و نمایندگان پنج شرکت بیمه شامل (بیمه تجارت‌نو، کوثر، معلم، نوین و سرمد) برگزار شد.