بانک و بیمه

آخرین و مهمترین خبرهای بانکی و بیمه ای را در صفحه اقتصاد پرسون بخوانید.

کلیه مراحل برقراری مستمری بازنشستگی عادی، ازکارافتادگی و بازماندگان بیمه‌شدگان تأمین‌اجتماعی، در صورت احراز شرایط قانونی مقرر در قانون تأمین‌اجتماعی، به‌صورت کاملا غیرحضوری و از طریق سامانه خدمات غیرحضوری تأمین‌اجتماعی به نشانی Es.taimn.ir قابل انجام و پیگیری است.
آیت‌الله «عبدالکریم عابدینی» نماینده ولی‌ فقیه در استان و امام ‌جمعه قزوین گفت: خداوند فرموده اگر به بندگان خدا قرض نیکو دهید، خدا برای شما چندین برابر گرداند و این برکت، وعده قرآنی و الهی است که ضروری است این معنا در میان مردم ترویج شود.
بانک آینده با هدف حمایت از تولیدکنندگان و مصرف‌کنندگان کالاهای ایرانی، رشد و ارتقای تولید و اشتغال‌زایی و ایفای نقش خود در این میدان در نمایشگاه دائمی جهاد کالا، مجری عرضه لوازم خانگی در نمایشگاه بین‌المللی تهران حضور فعال دارد.
وقتی صحبت از ایام بازنشستگی می کنیم، قابل لمس ترین نگرانی این قشر که سالها تلاش کرده اند و جوانی خود را در ادارات و کارخانجات به سر منزل میانسالی و کهنسالی رسانده اند دغدغه معیشت است. معیشت یک بازنشسته یعنی هزینه های درمان، زندگی، اجاره خانه، هزینه ازدواج فرزندان و صدها خرده هزینه دیگر.
دکتر «سید سعید شمسی‌نژاد» در نشست صمیمانه با کارکنان استان قزوین ضمن اشاره به گسترش بانکداری قرض‌الحسنه در کشور بیان داشت: هر ماه یک میلیون تراکنش به تراکنش‌های بانک قرض‌الحسنه مهر ایران افزوده می‌شود.
در چهل و هشتمین سه‌شنبه‌های پاسخگویی مطرح شد؛

شعب بیمه رازی شناسنامه‌دار می‌شوند

سرپرست مدیریت امور شعب، نمایندگان و کارگزاران تاکید کرد: مسئولیت رسیدگی به مطالبات و هماهنگی کلیه امور مناطق با اختیاراتی مشابه مدیر واحد ستادی بر عهده روسای ادارات خواهد بود که این طرح افزایش سرعت پاسخگویی و کاهش هزینه تمام شده یک خدمت است.
دکتر خورسندیان در سفر به منطقه ویژه اقتصادی انرژی پارس( عسلویه) اعلام داشت: تأمین مالی صنایع نفت و گاز در راستای تکمیل زنجیره ارزش و ایجاد پارک های پتروشیمیایی از وابستگی کشور به مواد اولیه و محصولات وارداتی می کاهد و گام مهمی در رونق و شکوفایی بخش های مختلف صنایع و رونق و ثبات اقتصادی کشور است.
نخستین روز از بیست و یکمین همایش و کارگاه آموزشی سراسری بازرسان بانک ملی ایران که با حضور قائم مقام، اعضای هیات مدیره، هیات عامل، معاونان و جمعی دیگر از مدیران ارشد بانک برگزار شد، بیش از چهارصد نفر از بازرسان بانک از سراسر کشور در مرکز رفاهی و آموزشی بابلسر گردهم آمده اند.
دکتر محمدرضا فرزین مدیرعامل بانک ملی ایران در بیست و یکمین همایش سراسری بازرسان بانک ملی ایران، ضمن تاکید بر نقش موثر و ارزش آفرین بازرسان در عملکرد مطلوب بانک، استانداردسازی جدید و اصلاح فرآیندها را در ارتقای عملکرد بازرسان در بانک لازم و ضروری دانست.
بانک آینده در پی ارزش‌گذاری دارایی‌های خود با انتشار گزارش رسمی هیأت کارشناسان رسمی دادگستری، ارزش‌ هتل روتانای مشهد را ٢١ هزار و پانصد میلیارد تومان حدوداً معادل ۶٠٠ میلیون دلار اعلام کرد.
سید ناصر مبرقعی عضو هیات مدیره بیمه ایران در مجمع انتخاب اعضای اصلی و علی البدل هیات مدیره کانون بازنشستگان بیمه ایران عنوان کرد: ارکان شرکت، امروز معتقد به رسالت ضرورت پیگیری امور پیشکسوتان بیمه ایران  هستند.