ضرب العجل موسوی برای تعیین تکلیف سریع درمانگاه تأمین‌اجتماعی منجیل

مدیرعامل سازمان تأمین‌اجتماعی که در دور دوم سفرهای استانی به منظور بازدید میدانی از چگونگی ارائه خدمات بیمه‌ای و درمانی به بیمه‌شدگان و بازنشستگان استان گیلان، به همراه تعدادی از معاونان و مدیران این سازمان وارد این استان شده است، در بدو ورود به استان گیلان و در شهرستان رودبار از مراکز بیمه‌ای و درمانی سازمان تأمین‌اجتماعی این منطقه بازدید کرد.
تصویر ضرب العجل موسوی برای تعیین تکلیف سریع درمانگاه تأمین‌اجتماعی منجیل

به گزارش سایت خبری پرسون، میرهاشم موسوی در حاشیه بازدید از مراکز بیمه‌ای و درمانی شهرستان رودبار و شهر منجیل و در دیدار با رئیس و اعضای شورای شهر و نیز رئیس شعبه تأمین‌اجتماعی منجیل، گفت: تعیین تکلیف درمانگاه تأمین‌اجتماعی شهر منجیل، باید اولویت اصلی تأمین‌اجتماعی این شهر باشد.

به گزارش روابط‌عمومی سازمان تأمین‌اجتماعی؛ میرهاشم موسوی در این نشست با اشاره به مأموریت مهم سازمان تأمین‌اجتماعی در زمینه خدمت‌رسانی به مردم، گفت: حل مشکلات و دغدغه‌های مردم در بخش‌های مختلف حکمرانی، رویکرد اصلی دولت مردمی سیزدهم است که در سازمان تأمین‌اجتماعی نیز در همین چارچوب توسعه ظرفیت‌های ارائه خدمات متناسب با نیاز مناطق مختلف و تسهیل در ارائه خدمات مورد تأکید است.

مدیرعامل سازمان تأمین‌اجتماعی همچنین در دیدار با رئیس و اعضای شورای اسلامی منجیل، بیان کرد: تعیین تکلیف درمانگاه تأمین‌اجتماعی شهر منجیل باید اولویت اصلی تأمین‌اجتماعی و سایر مسئولان و مدیران این شهر باشد، چرا که یک ظرفیت مهم برای بهبود کیفیت سلامت شهروندان است و مأموریت سازمان تأمین‌اجتماعی نیز توسعه خدمات خصوصاً در حوزه درمان مستقیم است.

وی با تأکید بر ضرورت رعایت نکات فنی و مهندسی و ایمنی ساختمان نیمه‌تمام این درمانگاه و گلایه از تاخیر در تعیین تکلیف این درمانگاه در دوره‌های پیش، افزود: عیب‌یابی، رفع نقص و استحکام‌بخشی ساختمان درمانگاه تأمین‌اجتماعی منجیل باید با محوریت مدیریت شهری به سرعت انجام شود و اگر مشکلی در زمینه مسائل ایمنی این ساختمان وجود نداشته باشد، سازمان تأمین‌اجتماعی با سرعت و اهتمام ویژه این پروژه را دنبال خواهد کرد.

بر اساس این گزارش، سید جواد طاهری رئیس شورای شهر منجیل نیز در این جلسه با اشاره به اینکه درمانگاه تأمین‌اجتماعی این شهر برای مدتی بلاتکلیف رها شده بود، از حضور میدانی مدیرعامل سازمان تأمین اجتماعی و مدیران ارشد سازمان برای تعیین تکلیف این مرکز درمانی قدردانی کرد و گفت: منطقه‌ای که این درمانگاه در آن مستقر است، حدود هشت هزار نفر جمعیت دارد که در صورت تعیین تکلیف این درمانگاه و تکمیل آن می‌توانند از خدمات درمانی سازمان تأمین‌اجتماعی بهره‌مند شوند.

براساس این گزارش مدیرعامل سازمان تأمین‌اجتماعی همچنین در بازدید از شعبه تأمین‌اجتماعی منجیل و گفت‌وگو با تعدادی از مراجعان و کارکنان این شعبه، در جریان چگونگی فرایندهای ارائه خدمات به بیمه‌شدگان در این شعبه قرار گرفت.

گفتنی است همزمان با حضور مدیرعامل سازمان تأمین‌اجتماعی در شهرستان رودبار و شهر منجیل، تعدادی از معاونان و مدیران ارشد این سازمان نیز از مراکز درمانی و بیمه‌ای شهرستان رستم‌آباد بازدید کردند.

489666