بانک و بیمه

آخرین و مهمترین خبرهای بانکی و بیمه ای را در صفحه اقتصاد پرسون بخوانید.

بانک کشاورزی با هدف توسعه خدمات نوآورانه، شخصی سازی و برآوردن نیازهای خاص هر مشتری در کوتاه‌ترین زمان و با کمترین هزینه، سرویس های بانکی خود را از طریق زیرساخت های بانکداری باز در اختیار متقاضیان قرار می دهد.
«علیرضا قاسمی فرزاد» با اشاره به تفاهمنامه همکاری بانک قرض‌الحسنه مهر ایران و صندوق نوآوری و شکوفایی در حوزه اشتغال و کارآفرینی گفت: بانک‌های استان به منظور حمایت از تولید و ایجاد اشتغال باید به سمت حمایت از شرکت‌های دانش‌بنیان حرکت کنند.
بهزاد شیری مدیرعامل پست بانک ایران در جلسه مشترک با مدیرعامل صندوق توسعه فناوری های نوین با اشاره به اینکه تفاهم‌نامه همکاری با این صندوق امکان ارائه خدمات متقابل را فراهم ‌کرده تا پست بانک ایران ماموریت خود را در حوزه اقتصاد فناورانه و دانش بنیان‌ ایفا کند، گفت: سرعت ارائه خدمات نوین در کوتاه ترین زمان ممکن از مهمترین رویکردها و ماموریت ویژه بانک است تا فعالان حوزه فناوری با دغدغه کمتری کار خود را دنبال کنند.
دکتر علی خورسندیان به منظور بازدید میدانی و نظارت بر طرح های تأمین مالی شده توسط بانک صنعت و معدن به همراه هیأتی از اعضای هیأت مدیره و هیأت عامل این بانک فردا چهارشنبه دوم آذر به استان گلستان سفر می کند.
گپ تایم بیمه تجارت‌نو با هدف توسعه فرهنگ نوآوری با حضور نمایندگان فعال در اکو سیستم دیجیتال بیمه تجارت‌نو با محوریت مدیریت کسب و کارهای نوین این شرکت آغاز شد.
در جلسه‌ای با حضور دکتر «سید سعید شمسی‌نژاد» مدیرعامل بانک قرض‌الحسنه مهر ایران و «محسن جلواتی» معاون توسعه مدیریت و منابع گمرک، تفاهم‌نامه همکاری با هدف توسعه مشارکت‌های بانکی بین ۲ نهاد امضا شد.
قائم مقام مدیرعامل بانک ملی ایران در دیدار با مدیران شرکت های نیشکر، گروه ملی صنعتی فولاد ایران و بازدید میدانی از کشت و صنعت، بر واگذاری شرکت ها و خروج از بنگاه داری به عنوان یکی از اصلی ترین سیاست های بانک ملی ایران تاکید کرد.
مدیرکل روابط عمومی بیمه مرکزی جمهوری اسلامی در بازدید از بیمه ملت گفت: استفاده از ظرفیت رسانه‌‌ها برای ارتقای جایگاه صنعت بیمه در افکار عمومی ضروری است. شرکت‌های بیمه باید از رسانه‌های تخصصی صنعت بیمه و همچنین رسانه‌های عمومی کشور، برای ارائه برنامه‌ها، ظرفیت‌ها و کارنامه موفق خود به جامعه استفاده کنند.