بانک و بیمه

آخرین و مهمترین خبرهای بانکی و بیمه ای را در صفحه اقتصاد پرسون بخوانید.

​همزمان با برگزاری نخستین همایش و نمایشگاه بین‌المللی ایران‌پتروکم، تفاهم‌نامه توسعه همکاری بانک صادرات ایران و شرکت صنایع پتروشیمی خلیج فارس، به امضای محسن سیفی مدیرعامل و یاسر مرادی عضو اجرائی هیئت‌مدیره این بانک و عبدالعلی علی‌عسگری مدیر عامل این هلدینگ رسید.
گزارش 9 ماه فعالیت و تجارت به روایت آمار؛

بانک تجارت در مسیر پیشرفت و سودآوری

رشد 253 درصدی سود خالص در مقطع پایان آذرماه 1402 نسبت به مدت مشابه سال قبل و کسب رتبه نخست در شبکه بانکی کشور در کنار تداوم و تکرار رتبه برتر در مجموع خدمات ارزی و گشایش اعتبارات اسنادی تنها گوشه‌ای از عملکرد درخشان این بانک در بازه 9 ماهه سال جاری به شمار می‌رود
چهل و دومین جشنواره فیلم فجر که در این دوره با حمایت بانک ملی ایران برگزار شده بود، با اعلام برگزیدگان بخش ملی و بین الملل در برج میلاد تهران به کار خود پایان داد.
با هدف رفع نیازهای بانکی فعالان صنعت پتروشیمی صورت می گیرد:

حضور بانک شهر در نخستین همایش و نمایشگاه بین المللی ایران پتروکم

بانک شهر با حضور در نخستین همایش و نمایشگاه بین المللی ایران پتروکم؛ ضمن معرفی محصولات و خدمات خود، میزبان شرکت کنندگان و فعالان صنعت پتروشیمی خواهد بود.
آمارها نشان می‌دهد هزینه مالی 15 بانک مورد بررسی (هزینه سود تسهیلات دریافتی بانک‌ها) طی 10 ماهه نخست امسال به بیش از 26 همت رسیده که بیشی از نیمی از آن مربوط به تسهیلات دریافتی بانک‌ها از بانک مرکزی است.
به مناسبت 22 بهمن و سالروز پیروزی انقلاب اسلامی ایران؛

طرح توسعه شرکت معدنی املاح ایران به بهره برداری رسید

طرح توسعه شرکت معدنی املاح ایران به منظور تولیدسولفات پتاسیم (خلوص کمتر از 95 درصد ) به ظرفیت 40 هزار تن در سال با حضور معاون اجرایی رییس جمهور، استاندار سمنان، مدیرکل صنعت معدن و تجارت استان، نمایندگان مجلس و سایر مسؤلان استانی در شهرستان گرمسار استان سمنان به بهره برداری رسید.
میرهاشم موسوی، مدیرعامل سازمان تأمین‌اجتماعی شامگاه یکشنبه ۲۲ بهمن ماه در 53اُمین سفر استانی، با حضور در جلسه مشترک شورای برنامه‌ریزی و توسعه و کارگروه تخصصی اقتصادی اشتغال و سرمایه‌گذاری استان لرستان که با حضور سیدصولت مرتضوی، وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی در سالن جلسات استانداری برگزار شد، گزارشی از برنامه‌ها و دستاوردهای این سازمان در حوزه‌های مختلف بیمه‌ای و درمانی و نیز اقدامات مرتبط با توسعه خدمات درمان مستقیم در این استان ارائه کرد.
براساس سیاست های دولت وام ازدواج در بانک ملی ایران بی وقفه پرداخت می شود ؛ این بانک از ابتدای فروردین تا پایان دی ماه 1402 طی 10 ماه ،تعداد 141 هزار و 176 فقره تسهیلات فرزندآوری به متقاضیان و خانواده های واجد شرایط پرداخت کرده است.