بانک و بیمه

آخرین و مهمترین خبرهای بانکی و بیمه ای را در صفحه اقتصاد پرسون بخوانید.

رییس هیات مدیره بانک تجارت تاکید کرد:

شناخت متقابل بانک و رسانه، گامی در مسیر تعامل برنامه‌مند

رییس هیات‌مدیره بانک تجارت در بازدید از بیست‌وچهارمین نمایشگاه رسانه‌های ایران که با حضور بهزاد درگاهی مدیر روابط عمومی و ارتقای سرمایه اجتماعی این بانک همراه بود، از جامعه رسانه‌ای کشور‌ به‌عنوان شریک تجاری و استراتژیک بانک‌ها نام برد و شناخت متقابل بانک و رسانه‌ از ماموریت‌های یکدیگر را زمینه‌ساز حرکت دوجانبه در مسیر تعامل برنامه‌مند دانست.
رئیس‌کل اسبق بانک مرکزی اقدام اخیر بانک مرکزی درباره انتشار اوراق گواهی سپرده ۳۰ درصدی را مثبت ارزیابی کرد و گفت: بانک‌ها باید مجاز باشند سپرده‌های جمع‌آوری‌شده با نرخ ۳۰ درصد را با یک حاشیه سود مناسب (که بتواند برای بانک سودآوری به همراه داشته باشد)، مصرف کنند.
عضو اتاق بازرگانی ایران گفت: همیشه در ماه‌های پایانی سال ما با چنین اتفاقاتی مواجه می شویم که دلیل اصلی آن هم ایجاد موج هیجانی توسط دلالان برای تشویق مردم و هجوم آنها به بازارهای غیر رسمی ارز است.
بانک تجارت به مناسبت تقارن عید نوروز و ماه مبارک رمضان و به‌منظور افزایش قدرت خرید مردم با همکاری اتاق اصناف ایران و وزارت صنعت، معدن و تجارت به متقاضیان، اعتبار 20 میلیون تومانی با دوره بازپرداخت 65 روزه اعطا می‌کند.
مدیرعامل بانک ملی ایران با بیان این که وظیفه بانک ملی در حوزه اقدامات دانش بنیان حمایت و تامین مالی است، گفت: بانک ملی طی تفاهم نامه ای با شرکت ملی پخش فرآورده های نفتی، حمایت و تامین مالی طرح های بومی سازی سوخت رسانی هوشمند را به انجام می رساند.
در مراسمی با حضور دکتر علی خورسندیان مدیرعامل، اعضای هیأت مدیره و هیأت عامل و جمعی از مدیران ارشد و کارکنان و جمعی از مشتریان برتر شعبه صنعت بانک صنعت و معدن، ساختمان جدید شعبه یاد شده روز دوشنبه سی ام بهمن ماه در کیلومتر 19 بزرگراه لشگری، نبش خیابان شهید لطیف جباری افتتاح گردید.
با هدف بازطراحی برنامه راهبری بانک صنعت و معدن، همایش بررسی موضوعات استراتژیک برنامه راهبردی پنجم این بانک با حضور دکتر علی خورسندیان مدیرعامل، حسین عسکری، بیژن اسدی و امیرهوشنگ عصارزاده اعضای هیأت مدیره، اعضای هیأت عامل و جمعی از مدیران این بانک برگزار شد.
عضو هیات مدیره بانک ملی ایران در جریان بازدید از بیست و چهارمین نمایشگاه رسانه های ایران، با حضور در غرفه بانک ملی ایران در این نمایشگاه اظهارداشت: با توجه به برنامه ریزی‌های صورت گرفته در راستای حضور و حمایت های ویژه بانک از این نمایشگاه، فرصتی فراهم شده تا عملکرد و اقدامات مهم و اساسی بانک در حوزه اقتصادی و اجتماعی کشور معرفی و تبیین شود.
سه نفر از مدیران شعب بیمه تجارت‌نو در انتخابات سراسری هیئت رئیسه شورای هماهنگی بیمه‌های بازرگانی استان‌ها که ۲۹ بهمن‌ماه سال جاری توسط سندیکای بیمه‌گران ایران برگزار شد به عنوان رئیس ، نایب رئیس و دبیر انتخاب شدند.
نرخ سود تسهیلات نوسازی بافت فرسوده که پیش‌ازاین برای بخش‌های حمایتی به ۱۸ درصد کاهش یافته بود، احتمالاً بازهم در قالب برنامه هفتم توسعه کاهش خواهد یافت. این خبر را مدیرعامل شرکت بازآفرینی شهری ایران اعلام کرده و می‌تواند بسته مشوق‌های بازآفرینی را پربارتر کند.
مرکز مبادله ارز و طلای ایران اعلام کرد: به دنبال برگزاری هشت جلسه موفق حراج حضوری شمش طلا که منجر به فروش ۴۳۱ کیلوگرم شمش طلای شد، در روز ۱۳ اسفند ماه ۱۴۰۲ عرضه گسترده سکه آغاز می‌شود.
قرعه‌کشی دور هشتم (آخرین دوره) جشنواره کارت جادویی بانک تجارت برگزار و در جریان آن 10 کارت طلایی یک میلیارد ریالی و 37 جایزه 250 میلیون ریالی دیگر به شرکت‌کنندگان در این جشنواره تعلق گرفت.