بانک و بیمه

آخرین و مهمترین خبرهای بانکی و بیمه ای را در صفحه اقتصاد پرسون بخوانید.

برای اولین بار در سیستم بانکی کشور:

بانک تجارت از محصول صنعت‌یار (scf) رونمایی کرد

بانک تجارت برای نخستین بار در سیستم بانکی کشور از محصول صنعت‌یار( مدل تامین مالی زنجیره ای(scf) برای شرکت‌های صنعتی) در گروه صنایع گیتی پسند اصفهان رونمایی کرد.
در آیین اختتامیه بیست ‌و‌ نهمین همایش بیمه و ‌توسعه

از مدیران و کارکنان برتر بیمه ایران تقدیر شد

در آیین اختتامیه بیست ‌و‌ نهمین همایش بیمه و ‌توسعه که با حضور مدیران عامل شرکت های بیمه، کارشناسان و فعالان صنعت بیمه در برج میلاد برگزار شد، از کارکنان نمونه بیمه ایران، بعنوان برترین های صنعت بیمه کشور، با اعطای لوح سپاس و تندیس، تقدیر صورت گرفت.
اگر خانم خانه‌داری که تحت پوشش این نوع بیمه قرار دارد فوت نماید، چنانچه شرط قانونی لازم را دارا باشد و قرارداد وی تعهد بیمه بازنشستگی و فوت را شامل شود، فرزندان او می‌توانند از مستمری مادر خود بهره‌مند شوند.
طی مراسمی با حضور مدیرعامل سازمان تأمین اجتماعی و معاونین این سازمان، سید مرتضی حسینی به عنوان مشاور مدیرعامل و سرپرست اداره کل بازرسی و رسیدگی به شکایات سازمان تأمین‌اجتماعی معرفی و از خدمات امیرمصطفی حقانی مدیر کل سابق تقدیر شد.
مدیر امور برنامه‌ریزی و توسعه بانک قرض‌الحسنه مهر ایران گفت: تحول آینده در حوزه دیجیتال است و فرابانک‌ها، سوپر اپلیکیشن‌ها و نئوبانک‌ها، نمونه‌های آن هستند. فناوری اطلاعات می‌تواند کارمزد ارائه خدمات را کاهش دهد.