بانک و بیمه

آخرین و مهمترین خبرهای بانکی و بیمه ای را در صفحه اقتصاد پرسون بخوانید.

شعبه یزد بانک توسعه صادرات ایران با حضور در نوزدهمین نشست سراسری فن بازارهای کشور در یزد، تجارب خود را در حوزه دانش بنیان به شرکت کنندگان انتقال داد ضمن اینکه این شعبه در 7 ماهه امسال 256 میلیارد تومان تسهیلات به این بخش تخصیص داده است.
بانک ملی ایران در راستای حمایت از تولید و رونق اقتصادی در کشور، از ابتدای آبان سال 1400 تا پایان مهر 1401 مبلغ دو میلیون و 563 هزار و 836 میلیارد ریال تسهیلات به بخش های مختلف اقتصادی تسهیلات پرداخت کرده است.
توجه به اهمیت اشتغال در جامعه و رونق کسب‌وکار، به‌ویژه در مناطق محروم و کمتر توسعه‌یافته، از اهداف مهم بانک پارسیان در راستای پرداخت هدفمند تسهیلات جهت ایجاد اشتغال و کاهش شکاف اقتصادی در مناطق روستایی و محروم است.
دکتر محمدرضا فرزین مدیرعامل بانک ملی ایران طی مراسمی با صدور حکمی حامد فلاح جوشقانی را به عنوان مدیرعامل گروه مالی بانک ملی ایران (شرکت سرمایه گذاری مدیریت سرمایه مدار) منصوب کرد.
مدیر عامل صندوق ملی مسکن گفت: بانک‌هایی که از پرداخت تسهیلات نهضت ملی مسکن خودداری کنند، ۶۰ هزار میلیارد تومان جریمه می شوند.
پیشرفت ۲۴۶ درصدی مسکن با دوام در دوران بعد از انقلاب اسلامی، برنامه‌ریزی، مکان‌یابی و احداث ۲۴ شهر جدید بخشی از دستاوردهای وزارت راه و شهرسازی در حوزه مسکن و شهرسازی است.
مدیر عامل بانک شهر گفت: در راستای توجه به مسئولیت اجتماعی خود، عزمی راسخ برای تحقق و به سرانجام رسیدن طرح های عمرانی و خدماتی در سراسر ایران اسلامی داریم.
دکتر علی خورسندیان، اظهار داشت: در سال های گذشته این بانک تعاملات خوبی با گروه سایپا داشته و در راستای اجرای تفاهمنامه همکاری مشترک با این شرکت از ابزارهای نوین تامین مالی برای پرداخت تسهیلات به سایپا و شرکت های زیرمجموعه به منظور نوسازی تجهیزات و ماشین آلات خطوط تولید آن بهره خواهیم گرفت.