بانک و بیمه

آخرین و مهمترین خبرهای بانکی و بیمه ای را در صفحه اقتصاد پرسون بخوانید.

بانک ملت اطلاعات و صورت های مالی یک ماهه منتهی به پایان آبان ماه سال جاری را منتشر کرد که بر اساس آن، این بانک خصوصی در 8 ماهه ابتدای سال از محل اعطای تسهیلات، بیش از 585.784 میلیارد ریال درآمد در حساب های خود منظور کرده است.
وزیر اقتصاد گفت: جرایم تمام وسایل نقلیه موتوری در گذشته تا پایان این ماه بخشیده شده و اگر مردم تا 30 آذر مراجعه کنند، بدون پرداخت هیچ جریمه‌ای می‌توانند از بیمه شخص ثالث استفاده کنند.
تفاهم‌نامه بزرگ همکاری مشترک بانک صادرات ایران و گروه خودروسازی سایپا با هدف افزایش تولید محصولات جدید و اشتغال در نشستی با حضور مدیران عامل و مدیران ارشد دو مجموعه بزرگ بانکی و صنعتی کشور امضا شد.
حسن شریفی رئیس هیات مدیره و مدیر عامل بیمه ایران به همراه جمعی از مدیران این شرکت از غرفه های مستقر در نمایشگاه جانبی بیست‌و‌نهمین همایش ملی و دهمین همایش بین‌المللی بیمه و توسعه که روز یکشنبه 13 آذر ماه 1401 همزمان با سالروز بیمه در مرکز همایش‌های برج میلاد تهران برپا گردیده ، بازدید کرد.
عضو هیات عامل و معاون فناوری اطلاعات و شبکه ارتباطات بانک ملی ایران در بازدید از زیرساخت های فناوری اطلاعات این بانک در استان همدان، بر توسعه بانکداری دیجیتال، تحول شعب با حذف کاغذ و استفاده از ابزارهای متنوع کاربری تاکید کرد.
دکتر میرهاشم موسوی مدیرعامل سازمان تأمین‌اجتماعی در جریان سفر استانی به آذربایجان‌شرقی، با حضور در جلسه شورای اداری اداره‌کل تأمین‌اجتماعی این استان تأکید کرد که سازمان تأمین‌اجتماعی نیازمند تحول است و تحول یعنی راهی فراتر از راه‌های مرسوم که در آن نوآوری هست. وی همچنین سازمان تأمین‌اجتماعی را یک سازمان راهبردی اجتماع‌محور سرمایه‌آفرین توصیف و تأکید کرد در نظام چندلایه تأمین‌اجتماعی که در سیاست‌های ابلاغی مقام معظم رهبری هم بر آن تأکید شده است، حوزه‌ای که می‌تواند تمامی لایه‌های این نظام را تحت‌تأثیر خود قرار دهد و جهشی را که در مقدمه سیاست‌های ابلاغی با رویکرد عدالت‌محور به آن تذکر داده شده محقق کند، حوزه بیمه‌های اجتماعی است.
سیزدهم آذر "روز ملی صنعت بیمه" فرصت خوبی است تا از فعالیت­ها و تلاش­های فعالان این صنعت به عنوان مظهر اطمینان و تضمین کننده امنیت روانی جامعه و نیز کسانی که برای فراهم نمودن آسایش و آرامش بیمه­ گذاران و رفع نگرانی زیان­دیدگان تلاش می­کنند و پیام آورا آسودگی و اطمینان در جامعه می­باشند قدردانی نمائیم.
فوق تخصص جراحی پلاستیک، ترمیمی و سوختگی بیمارستان تامین اجتماعی شهید چمران ساوه گفت: برای اولین بار در این بیمارستان با انجام عمل جراحی "فلپ" چسبندگی پوست یک بیمار آزاد و بافت تشکیل شده جابجا شد.