بانک و بیمه

آخرین و مهمترین خبرهای بانکی و بیمه ای را در صفحه اقتصاد پرسون بخوانید.

دکتر میرهاشم موسوی مدیرعامل سازمان تأمین‌اجتماعی، توسعه کمی و کیفی خدمات و صیانت مالی از بیمه‌شدگان در بخش سلامت را راهبرد اصلی سازمان تأمین‌اجتماعی در حوزه درمان معرفی کرد و افزود: در برخی از بیماری‌ها، هزینه‌های خدمات سلامت بالاست که ما هر اندازه که می‌توانیم باید این هزینه‌ها را کنترل کنیم. کسی که بیماری صعب‌العلاج دارد و از محدودیت‌ها و از عوارض بیماری رنج می‌کشد، این بیمار نباید نگران هزینه دارو و درمان باشد.
در دومین روز از همایش هوش استراتژیک که با حضور اعضای هیات عامل، روسای ادارات کل و امور شعب و دیگر مدیران ارشد بانک برگزار شد، مضامین و اهداف جدید بانک شناسایی و در راستای توسعه و درآمد زایی بانک مورد بحث و بررسی قرار گرفت
با اعلام نهاد ناظر صنعت بیمه و با موافقت وزیر امور اقتصادی و دارایی و رئیس مجمع عمومی صندوق تأمین خسارت‌های بدنی، در بازه زمانی هجده روزه از سیزدهم آذر تا پایان روز سی‌ام آذر‌ماه سال ۱۴۰1 تمامی جرائم مربوط به وسایل نقلیه موتوری زمینی فاقد بیمه‌نامه شخص ثالث مورد بخشودگی قرار می‌گیرد.
شرکت بیمه تعاون (سهامی عام) برای تکمیل کادر فنی خود، از علاقه مندان، دعوت به همکاری می کند.
پیام مدیرعامل بانک کارآفرین به مناسبت سالگرد تاسیس بانک :

کارآفرین؛ بانکی" نوآور،متمایز و شفاف"

دکتر احمد بهاروندی مدیرعامل بانک کارآفرین در پیام خود به مناسبت بیست و سومین سالگرد تاسیس بانک کارآفرین، این بانک را " نوآور ، متمایز و شفاف" خواند.
رئیس هیات مدیره بانک ملی ایران در همایش هوش استراتژیک:

یکپارچه سازی زمینه تحول، موفقیت و رشد را در بانک فراهم می کند

رئیس هیات مدیره بانک ملی ایران در نخستین روز از همایش هوش استراتژیک در بانک با تاکید بر این که یکپارچگی سازمانی نقش با اهمیتی در افزایش بهره وری و هم افزایی در بانک دارد، اظهار داشت: راه عبور از مشکلات و پیچیدگی های کنونی در بانک، هماهنگی و برنامه ریزی و طراحی برنامه های مدون و مناسب بلند مدت برای رسیدن به یکپارچگی سازمانی است.
بیمه ملت در مسیر رشد و توسعه خدمت‌رسانی به مردم با هدف گسترش شبکه فروش و کسب سهم بیشتر از بازار بیمه کشور، شعبه جدیدش در استان البرز را همزمان با روز ملی بیمه افتتاح کرد.
مدیرعامل بانک دی با اعلام «افشای صورت های مالی شش ماه نخست سال جاری بانک در موعد قانونی»، این اقدام را نشان پایبندی بانک دی به ضوابط نهاد ناظر خواند و گفت: سال 1401 را به درستی می‌توان سال شفافیت بانک دی نامید.
مراسم تکریم و معارفه معاون بیمه‌ای سازمان تأمین‌اجتماعی با حضور مدیرعامل و مدیران ارشد این سازمان برگزار شد. در این مراسم از زحمات و خدمات مهرداد قریب، معاون سابق بیمه‌ای تقدیر و غلامحسین ستوده‌خو به عنوان معاون جدید بیمه‌ای منصوب شد.
بعد از ۲۷ماه، رشد سالانه نقدینگی در مهرماه به زیر ۳۵درصد رسید. اما مقایسه مقدار رشد محقق‌شده در این ماه با متوسط رشد سالانه نقدینگی در سه دهه اخیر که حدود ۲۸درصد بوده است، نشان می‌دهد که کماکان رشد نقدینگی در کشور در سطح بالایی قرار دارد. به علاوه رشد دوازده‌ماه پایه پولی در مهرماه به بالای ۳۴درصد رسید که بیشترین نرخ رشد در ۹ماه اخیر بوده است.