بانک و بیمه

آخرین و مهمترین خبرهای بانکی و بیمه ای را در صفحه اقتصاد پرسون بخوانید.

مدیرعامل بانک شهر تاکید کرد: این بانک آمادگی کامل برای کمک به سرانجام رسیدن برنامه های کلان سازمان حج و زیارت و ارائه تسهیلات ارزان قیمت برای حمایت از زائران را دارد.
مدیرعامل بیمه میهن که برای بازدید از سرپرستی این شرکت در استان خوزستان به اهواز رفته است، در دیدارِ کارکنان و نمایندگان گفت اخلاق حرفه‌ای مهم‌ترین اصل هر کسب و کار است و از شبکه فروش و نمایندگان انتظار می رود این مقوله را بسیار جدی بگیرند.
رئیس سازمان انرژی اتمی کشور با حضور در غرفه بانک ملی ایران در اولین کنفرانس و نمایشگاه مدیریت فناوری محصولات دانش بنیان در صنعت نفت ایران، از خدمات این بانک به دانش بنیان ها و فعالان صنعت نفت کشور قدردانی کرد.
فرهاد پرتوی مدیر کل بیمه های اتومبیل بیمه ایران اعلام کرد: در راستای سیاستهای کلان شرکت و با موافقت معاونت فنی ، از 20 آذر ماه سال جاری فروش تعهدات مازاد حوادث راننده خودروهای سواری تا سقف دیه مرد مسلمان در ماه حرام به درخواست بیمه گذار امکانپذیر می باشد .
بیمه وجوه الکترونیکی با نام تجاری پاوان، به عنوان اولین محصول جدید بیمه‌ای در حوزه بیمه فضای سایبری که مجوز عرضه و نشر آن از نهاد ناظر  توسط شرکت بیمه آرمان اخذ گردیده، به هموطنان معرفی و ارائه می‌شود.
ادامه اهدای جوایز میلیونی برای کاربران بانک‌پلاس بانک‌ملت؛

برندگان مرحله پنجم و ششم قرعه‌کشی پیش‌بینی و تراکنش معرفی شدند

دومین مراسم قرعه‌کشی برندگان انجام تراکنش در سرویس‌های منتخب و چهارمین مراسم قرعه‌کشی برندگان پیش‌بینی مسابقات پایان مرحله یک هشتم نهایی (پنجمین و ششمین مراسم در کل مقاطع) در نظر گرفته شده با حضور نمایندگان واحدهای مختلف بانک برگزار شد.
بدهی خارجی ایران در پایان مهر ماه امسال، ‌به شش میلیارد و ۵۷۹ میلیون دلار رسیده که نسبت به مدت مشابه و پایان سال قبل به‌ترتیب ۳۸ و ۳۱.۸ درصد کم شده است.
قاسم رمضانپور سرپرست معاونت توسعه مدیریت و منابع به همراه منصور امیری سرپرست اداره کل هماهنگی امور استانها و شعب ، متقی پور سرپرست اداره کل امور پشتیبانی ، در بازدید از شعبه بیمه ایران استان ایلام، با حضور در قسمتهای مختلف فنی واداری، از نزدیک با همکاران ملاقات و گفتگو نموده و همچنین چک خسارت به مبلغ: 000‏/000‏/789‏/15 ریال مربوط به خسارت جانی منصور جمشید که در سانحه تصادف موتورسیکلت با خودرو دچار حادثه شده و در حال حاضر زندگی نباتی دارد را  به پدر وی تقدیم نمودند .