سازمان تأمین اجتماعی با 45 میلیون نفر افراد تحت پوشش بهعنوان یکی از بزرگترین سازمانهای بیمهگر کشور شناخته میشود. این سازمان عریض و طویل با توجه به گستره و تنوع ذینفعان در سه گروه بیمهشدگان، کارفرمایان و مستمریبگیران باید تعادل مناسبی را میان این سه گروه برقرار کرده تا بتواند تضمینی به ادامه حیات و ارائه خدمت به افراد تحت پوشش خود ایجاد کند. با توجه به اهمیت این سازمان برای کشور و مردم در آغازین روزهای سال جاری مقام معظم رهبری سیاستهای کلی را همچون چراغی روشن پیش روی این سازمان قرار دادند تا با کاهش دغدغهها و مشکلات به افزایش خدمات به جمعیت تحت پوششاش بپردازد.
طی چند روز گذشته پیامکی ارسالی با این متن که «در صورت بروز حادثه با وسیله نقلیه موتوری فاقد بیمهنامه شخص ثالث، علاوه بر پرداخت خسارت، مالک به پرداخت جزای نقدی تا 20 درصد مجموع خسارت بدنی وارده ملزم خواهد شد»، از طرف معاونت اجتماعی و پیشگیری از وقوع جرم قوه قضایی ارسال شد که اهمیت بیمه شخص ثالث را برای دارندگان وسائل نقلیه نشان میداد. اما موضوعی که بسیار حائز اهمیت است داشتن یک شرکت بیمهگر است که حق انتخاب را به مشتریان خود با مزایای بیشتر میدهد.
در بررسی آمار سهم بازار هر یک از بانکهای پذیرنده از تعداد و مبلغ تراکنشهای شبکه پرداخت در آبان ماه ۱۴۰۱، بانک قرض الحسنه رسالت رتبه چهارم را از تراکنشهای ابزارهای پذیرش موبایلی به خود اختصاص داده است.
همایش تقدیر از نمایندگان برتر شعبه اشخاص بیمه پاسارگاد یزد در ساختمان منطقه ۱۴ با حضور رضا زیارتی سرپرست منطقه ۱۴، جواد خواجه علی رئیس شعبه یزد مرکزی، سید محمد دهقانی کارشناس مسئول منطقه ۱۴، مسعود ایزدی کارشناس مسئول شعبه اشخاص و نمایندگان عمومی برگزار شد.