بانک و بیمه

آخرین و مهمترین خبرهای بانکی و بیمه ای را در صفحه اقتصاد پرسون بخوانید.

شرکت بیمه "ما" در حالی آذر ماه سال 1401 را به پایان رساند که درآمد حق بیمه ای معادل 382 میلیارد تومان شناسایی کرد. این رقم نسبت به مهر ماه با رشد 35 درصدی همراه شد.
آئین تودیع و معارفه سرپرست اداره کل شعب استان اصفهان و سرپرست مهمانسرای عباسی بعداز ظهر روز چهارشنبه مورخ 1401/09/30 با حضور جمعی از معاونین محترم مدیر عامل و مدیران ستادی شرکت سهامی بیمه ایران، مدیران و روسای شعب استان، رییس و اعضای هیات مدیره انجمن صنفی امور نمایندگان استان و شهرستان ها و جمعی از مقامات استانی برگزار شد.
همزمان با فراگیری ابعاد دیجیتالی بیمه در سراسر جهان و تلاقی آن با اشکال بیمه‌های اسلامی، کتاب «تکافل و قراردادهای هوشمند در صنعت بیمه» تالیف نیما نوراللهی مدیرعامل، سعید ابراهیم‌زاده مشاور مدیرعامل در امور حقوقی و فرزانه‌ سلیمانی مدیر ریسک و اکچوئری بیمه تجارت‌نو منتشر شد.
تمام کارمندان تهرانی فردا دورکار شده‌اند. اما این دورکاری مشمول همه کارمندان نمی‌شود و فقط شامل افرادی است که فعالیت اداری آنها قابلیت دورکاری داشته باشد. بر این اساس آیا فردا بانک‌ها تعطیل است؟
مدیرعامل بانک قرض‌الحسنه مهر ایران در سفر خود به استان کرمان از انتشار اوراق قرض‌الحسنه در بورس و دریافت مزد خدمت به جای کامزد خبر داد و گفت: مجوز عرضه اوراق قرض‌الحسنه از بانک مرکزی اخذ شده و با کمک سازمان بورس برای نخستین بار اوراق قرض‌الحسنه در بازار سرمایه منتشر خواهد شد.
در آستانه سالگرد شهادت سردار آسمانی شهید سپهبد حاج قاسم سلیمانی و در مراسمی با حضور مدیران و کارکنان ستاد مرکزی سازمان تأمین‌اجتماعی، پیکر مطهر یکی از شهدای گمنام دوران دفاع مقدس در محل ستاد مرکزی تشییع و مراسم بزرگداشتی در نمازخانه ساختمان ستاد مرکزی این سازمان برگزار شد.
چهارمین شعبه تخصصی بانکداری شرکتی بانک ملی ایران با حضور عضو هیات عامل و معاون امورشعب و بازاریابی منطقه یک کشور و جمعی از مدیران ارشد بانک در اداره امور شعب استان اصفهان به طور رسمی افتتاح و آغاز به کار کرد.
شرکت کارگزاری ستاره جنوب ( سهامی خاص)، شرکت گروه مالی ملل(سهامی خاص)، در نظر دارد تعداد 235 میلیون سهم معادل 4.7 درصد را بطور عمده و نقد از طریق بازار دوم فرابورس ایران به فروش برساند، تاریخ عرضه سهام روز یکشنبه مورخ 1401.10.18 و قیمت پایه هر سهم 3000 ریال تعیین شده است.