بانک و بیمه

آخرین و مهمترین خبرهای بانکی و بیمه ای را در صفحه اقتصاد پرسون بخوانید.

بانک کشاورزی با هدف رفع موانع پولی، رونق تولید، هدایت منابع مالی به فعالیت‌های مولد اقتصادی و تأمین سرمایه درگردش سالم و پایدار برای واحدهای تولیدی، خدمت گواهی اعتبار مولد «گام» را ارائه می کند.
سرپرست بانک مسکن از انعقاد قرارداد ۶ هزار ۳۵۲ میلیارد تومان تسهیلات نوسازی در بافت فرسوده خبر داد و گفت: بانک مسکن در دولت سیزدهم با ۱۵ هزار و ۹۸۷ واحد برای پرداخت تسهیلات به مبلغ ۴ هزار و ۴۵۴ میلیاردتومان قرار داد منعقد کرده است.
مدیرعامل سازمان تأمین‌اجتماعی از پرداخت ۵۲۰۰ میلیارد تومان از مطالبات مراکز دولتی و دانشگاهی طرف قرارداد این سازمان در ماه گذشته و پرداخت ۴۳۰۰ میلیارد تومان از مطالبات مراکز غیردولتی و خصوصی طرف قرارداد این سازمان در روزهای اخیر خبر داد.
مراسم تقدیر از نمایندگان برتر استان هرمزگان با حضور نمایندگان، همکاران منطقه در شعبه های رسالت و آزادی بندرعباس با هدف قدردانی از عملکرد نمایندگان ، ایجاد انگیزه و  تعامل و هم‌اندیشی بیشتر  میان همکاران و نمایندگان در روز ۱۴ آذرماه در ساختمان منطقه ۱۵ برگزار شد.
در راستای حمایت بانک ملی ایران از نخبگان دانشگاهی؛

تفاهم نامه مشترک فینوداد و دانشگاه تهران امضا شد

در راستای حمایت بانک ملی ایران از نخبگان دانشگاهی و پرورش ایده های خلاق با ارزش افزوده بالا، تفاهم نامه مشترک همکاری فینوداد به عنوان بازوی نوآوری بانک ملی ایران و اداره کل سیاست گذاری فناوری و نوآوری دانشگاه تهران امضا شد.
همزمان با روز ملی صنعت پتروشیمی، جمعی از نمایندگان مجلس در گفت و گوهای جداگانه ای از نقش آفرینی موثر بانک ملت در توسعه صنعت پتروشیمی و حمایت از صنایع فعال در بخش نفت و انرژی کشور، قدردانی کردند.
در دومین رویداد «سه شنبه‌های نوآوری» با حضور رئیس کل و اعضای هیات عاملی بیمه مرکزی در کنار مدیرعامل و جمعی از اعضای هیات مدیره، معاونین و مدیران شرکت بیمه تجارت‌نو، تازه‌ترین دستاوردهای فناورانه و نوآورانه این شرکت به همراه کتاب تکافل و قراردادهای هوشمند در صنعت بیمه رونمایی شد.
مدیرعامل سازمان تأمین اجتماعی:

52 درصد بازنشستگی‌ها پیش از موعد است

سازمان تأمین اجتماعی با 45 میلیون نفر افراد تحت پوشش به‌عنوان یکی از بزرگترین سازمان‌های بیمه‌گر کشور شناخته می‌شود. این سازمان عریض و طویل با توجه به گستره و تنوع ذی‌نفعان در سه گروه بیمه‌شدگان، کارفرمایان و مستمری‌بگیران باید تعادل مناسبی را میان این سه گروه برقرار کرده تا بتواند تضمینی به ادامه حیات و ارائه خدمت به افراد تحت پوشش خود ایجاد کند. با توجه به اهمیت این سازمان برای کشور و مردم در آغازین روزهای سال‌ جاری مقام معظم رهبری سیاست‌های کلی را همچون چراغی روشن پیش روی این سازمان قرار دادند تا با کاهش دغدغه‌ها و مشکلات به افزایش خدمات به جمعیت تحت پوشش‌اش بپردازد.