ویژه مدیران، معلمان، کارکنان مدارس و والدین دانش آموزان؛

آغاز اجرای طرح تسهیلاتی "اندیشه شهر" در شعب بانک شهر

مدیر امور تحقیقات و توسعه بازار بانک شهر با بیان اینکه این بانک بر مبنای رسالت اجتماعی خود همواره حمایت از اقشار مختلف جامعه را در دستور کار دارد، از آغاز اجرای طرح تسهیلاتی "اندیشه شهر" ویژه مدیران، معلمان، کارکنان مدارس و والدین دانش آموزان خبر داد.
تصویر آغاز اجرای طرح تسهیلاتی "اندیشه شهر" در شعب بانک شهر

به گزارش سایت خبری پرسون، رضا قنبرزاده با بیان اینکه افزایش حمایت ها و کمک های بانک شهر به اقشار مختلف جامعه به صورت کاملا اصولی در حال انجام است، گفت: در خدمت رسانی به هموطنان، هیچگاه نگاه بانکداری سنتی نداشته و فقط به پرداخت تسهیلات به آنان فکر نمی کنیم، بلکه در تلاش هستیم با ارائه خدمات متمایز در افزایش رضایتمندی آنان از نظام بانکی و رفع نیازهایشان قدم های تاثیرگذار برداریم.

قنبرزاده با تاکید بر اینکه بانک شهر امروز به عنوان بانکی محبوب در میان شهروندان معرفی می شود، تصریح کرد: این بانک از ابتدای سال جاری تلاش کرده است، در راستای جلب بیش از پیش رضایتمندی هموطنان طرح های تسهیلاتی حمایتی را تدوین و به شبکه شعب ابلاغ کند.

وی در ادامه با بیان اینکه بانک شهر از دغدغه فرهنگیان و والدین دانش آموزان برای تامین منابع مالی با هدف رفع نیازهای خود آگاه بوده و برهمین اساس نیز برنامه ریزی هایی برای حمایت از این قشر انجام داده است، گفت: تمامی شعب بانک شهر در سراسر کشور آماده پرداخت تسهیلات خرد به مدیران، معلمان، کارکنان مدارس و والدین دانش آموزان در قالب طرح "اندیشه شهر"؛ در چارچوب قوانین و مقررات بانک و ضوابط ابلاغی از سوی بانک مرکزی هستند.

مدیر امور تحقیقات و توسعه بازار بانک شهر در پایان خاطرنشان ساخت: با عنایت به جایگاه بالای آموزش و پرورش در رشد و تعالی جامعه و همچنین تعلیم و تربیت سرمایه های انسانی کارآمد، زحمات فرهنگیان در بخش های مختلف نظام آموزشی کشور برای ما کاملا ملموس بوده و حمایت از این جامعه را وظیفه خود می دانیم.

منبع: بانک شهر

545370