بانک و بیمه

آخرین و مهمترین خبرهای بانکی و بیمه ای را در صفحه اقتصاد پرسون بخوانید.

مدیرعامل سازمان بیمه سلامت ایران با بیان اینکه این سازمان سه دهک جامعه را بدون اینکه بدانند، بیمه کرده، گفت: بیمه‌شدگان بیش از ۶ میلیون و ۲۰۰ هزار نفر هستند که بعد از بیمه‌شده پیامک دریافت کرده‌اند.
معاون امور بانکی، بیمه و شرکت‌های دولتی وزارت امور اقتصادی و دارایی با ارسال پیامی به بهزاد شیری مدیرعامل پست بانک ایران، از نقش مجموعه بانک در اجرای سیاست‌های اقتصادی دولت سیزدهم به ویژه ارائه خدمات در نقاط دوردست و مناطق روستایی کشور تقدیر و تشکر کرد.
شهردار کلانشهر شیراز با اشاره به وجود نیروهای انسانی متخصص و تکنولوژی های به روز در حوزه عملکردی بانک شهر گفت: جامعه پزشکی می‌تواند بر روی عملکرد چابک و خدمات اجتماعی این بانک حساب کند.
سازمان تأمین‌اجتماعی با همکاری و مشارکت نمایندگان تشکل‌های صنفی بزرگ و قانونی‌ کارفرمایان و با برگزاری جشنواره ملی و استانی انتخاب کارآفرینان و کارفرمایان برتر سازمان تأمین‌اجتماعی، از 33 کارآفرین و کارفرمای برترسطح ملی و 204 کارآفرین و کارفرمای سطح استانی، تجلیل می‌کند.
سرپرست بانک ملی ایران در مراسم تقدیر از برگزیدگان آزمون سنجش معلومات ارزی و ریالی این بانک گفت: آموزش و توسعه مهارت های نیروی انسانی از مولفه ها و شاخص های اصلی موفقیت بانک در نظام بانکداری کشور است.
بانک دی موفق شده است با تمرکز بر بهداشت اعتباری، وصول مطالبات غیرجاری و نیز کاهش هزینه های غیرضرور، رشد قابل توجهی را در کارنامه سه فصل نخست امسال ثبت کند.
با حضور مدیرعامل بیمه میهن و مدیران سرمایه انسانی و امور شعب در سرپرستی استان فارس، روح اله شجاعیان امروز به عنوان سرپرست جدید این استان منصوب و معرفی گردید.
بانک ملت بر اساس رتبه بندی معتبر سازمان مدیریت صنعتی ایران، رتبه نخست را در بین بانک ها و موسسات اعتباری در شاخص فروش بر اساس عملکرد مالی سال 1400 از آن خود کرد.