بانک و بیمه

آخرین و مهمترین خبرهای بانکی و بیمه ای را در صفحه اقتصاد پرسون بخوانید.

بانک مرکزی امروز، چهارشنبه (۵ بهمن)، نرخ رسمی ۴۶ ارز را اعلام کرد که بر اساس آن نرخ ۱۹ ارز افزایش و نرخ ۱۸ ارز کاهش یافت، نرخ باقی ارزها ثابت ماند.
روز گذشته در اتفاقی بی‌سابقه عنوان «تواقفی» از معاملات دلار و یوروی بازار متشکل ارزی که نیازهای مردم و صرافی‌ها بر اساس آن پوشش داده می‌شد، به‌طور ناگهانی و از پیش اعلام‌نشده حذف شد.
مشاور امور زنان و خانواده مدیرعامل سازمان تأمین‌اجتماعی گفت: اشتغال در سازمان تأمین‌اجتماعی و به ویژه شعب بیمه‌ای این سازمان، با سختی‌ بسیار عجین است و به همین جهت شاغلان زن در این سازمان از قوی‌ترین و قدرتمندترین بانوان شاغل کشور به شمار می‌آیند.
بر اساس اطلاعات سامانه ارتباطات مردمی ریاست جمهوری، بانک قرض‌الحسنه مهر ایران با هدف تکریم مشتریان به همه درخواست‌های مطرح شده در این سامانه، ظرف مدت مقرر پاسخ داده است.
دکتر میرهاشم موسوی مدیرعامل سازمان تأمین‌اجتماعی در جلسه‌ای با حضور غلامحسین شافعی رئیس اتاق بازرگانی ایران و جمعی از اعضای اتاق، ضمن تأکید بر ضرورت سه‌جانبه‌گرایی در تعامل سازمان تأمین‌اجتماعی با بخش کارفرمایی و همچنین کارگران و خدمات گیرندگان از این سازمان گفت: عبور از چالش‌های موجود در حکمرانی تامین‌اجتماعی تنها با نگاه اجماعی و راهبردی ممکن و میسر خواهد شد.
بیمه سینا با حضور در دومین نمایشگاه و همایش معرفی فرصت‌های سرمایه‌گذاری و توسعه حوزه نفت، گاز، پتروشیمی و انرژی‌های تجدید‌پذیر در مناطق آزاد و ویژه اقتصادی کشور IFEEX2023 گامی در حمایت از این صنایع برداشت.