با وجود محدودیت های بین المللی؛

رتبه برتر بانک توسعه صادرات ایران در حمایت از طرح های صادراتی

علی رغم تحریم های آمریکا, بانک توسعه صادرات ایران بیش از 130 هزار میلیارد ریال تسهیلات طی هشت ماه امسال در قالب سرمایه درگردش و تامین مالی طرح های صادراتی ملی به تولیدات صادرات گرا پرداخت کرده است.
تصویر رتبه برتر بانک توسعه صادرات ایران در حمایت از طرح های صادراتی

به گزارش سایت خبری پرسون، این بانک به مناسبت روز بین المللی بانکها در گزارشی اعلام کرد: طی هشت ماهه اول سال جاری 111 هزار میلیارد ریال تسهیلات سرمایه در گردش و بالغ بر 19 هزار میلیارد ریال تسهیلات برای تکمیل و راه اندازی طرح های جدید صادراتی در کشور به مشتریان و فعالان اقتصادی پرداخت کرده است.

بانک توسعه صادرات ایران توانسته است تاکنون در راستای تامین مالی مورد نیاز صادرات، فعالیت های گسترده ای را انجام دهد و بر اساس گزارش وزارت امور اقتصادی و دارایی با وجود تمام محدودیت های بین المللی، این بانک در میان بانک های کشور در زمینه تامین مالی و حمایت از طرح های سرمایه گذاری به عنوان بانک برتر شناخته شده است.

بر اساس گزارش معاونت اعتبارات بانک توسعه صادرات ایران، تسهیلات یادشده به حوزه های مختلف اعم از پتروشیمی، فولاد، صنایع تبدیلی، فرش و منسوجات، طرح های زیرساختی، طرح های نیروگاهی و انتقال برق و معدن تخصیص داده شده است.

این گزارش می افزاید: بالغ بر447 شرکت تولیدی و صنعتی تا پایان آبان ماه امسال از تسهیلات و خدمات بانک توسعه صادرات ایران بهره مند و بیش از 31500 نفر در شرکت های تامین مالی شده توسط این بانک، مشغول به کار هستند.

خاطر نشان می سازد، بانک توسعه صادرات ایران تلاش می کند با بهره گیری از روش­های نوین، سطح پوشش تامین مالی طرح های صادراتی را گسترش دهد.

منبع: بانک توسعه صادرات

561094