بانک و بیمه

آخرین و مهمترین خبرهای بانکی و بیمه ای را در صفحه اقتصاد پرسون بخوانید.

معاون امور شعب و بازاریابی منطقه دو خواستار شد؛

ارتقای نام و برند بانک ملی ایران با تلاش حداکثری همکاران

عضو هیات عامل و معاون امور شعب و بازاریابی منطقه دو کشور بانک با تاکید بر اینکه هدف گذاری و برنامه ریزی، رکن اصلی دستیابی به موفقیت است، خواستار ارتقای نام و برند بانک ملی ایران با تلاش حداکثری همکاران شد.
سکه‌بازان در روز جاری بیشتر رفتار خود را با نوسان دلار تنظیم خواهد کرد. برخی فعالان انتظار دارند که بازارساز با مداخله در بازار ارز، دلار را در مسیر کاهشی قرار دهد و به دنبال این موضوع، فروش‌ها در بازار فلز گرانبهای داخلی بیشتر شود.
طبق اعلام بانک مرکزی از امروز شنبه مورخ ۱۴۰۱/۱۱/۰۸، علاوه بر صرافی‌های مجاز، شعب منتخب بانک‌های ملی ایران، ملت، تجارت، سپه و صادرات ایران نسبت به فروش ارز در سرفصل تأمین نیازهای ضروری در سقف معادل ۵۰۰۰ یورو اقدام خواهند کرد.
مدیرعامل شرکت بازآفرینی شهری ایران گفت: بر اساس برنامه باید سالانه ۱۵۰ هزار واحد ساخته شود اما در نظر داریم این میزان را تا ۲۰۰ هزار واحد افزایش دهیم برای این منظور نیازمند کار چهار برابری هستیم.
با حمایت بانک پاسارگاد توسط انجمن مدیریت ایران و همکاری دانشگاه خاتم؛

هفتمین کنفرانس ملی فرهنگ سازمانی برگزار شد

"هفتمین کنفرانس ملی فرهنگ سازمانی با رویکرد رهبری و تعالی" و "هفتمین دوره جایزه مسئولیت اجتماعی مدیریت"، با حمایت بانک پاسارگاد و با حضور دکتر مجید قاسمی رئیس انجمن مدیریت ایران و رئیس دانشگاه خاتم، اعضای هیأت‌مدیره انجمن مدیریت ایران و همچنین جمعی از اساتید و اندیشمندان این حوزه، در تاریخ‌های 4 و 5بهمن1401 در محل دانشگاه خاتم برگزار شد.
ابوالفضل عفت‌نژاد معاون توسعه مدیریت و منابع انسانی سازمان تأمین‌اجتماعی از آغاز فرآیند تبدیل وضعیت پزشکان قراردادی شاغل در مراکز درمانی و سایر نیروهای قراردادی شاغل در مشاغل کارشناسی این سازمان خبر داد و گفت: با توجه به مصوبه هیات‌امنای سازمان تامین‌اجتماعی و صندوق‌های تابعه، مقرر شده است در زمینه تبدیل وضعیت استخدامی پزشکان و نیروهای قراردادی ماده 20 آیین‌نامه استخدامی که در مشاغل کارشناسی، شاغل هستند (دارندگان مدارک تحصیلی کارشناسی و بالاتر) به قرارداد پیمانی اقدام شود؛ لذا از مدیران تأمین‌اجتماعی استان‌ها خواسته شده فهرست مشمولان این ضابطه را تهیه و ارسال کنند تا اقدامات اداری بعدی در مورد تغییر وضعیت آنان انجام شود.
مدیرعامل سازمان تأمین‌اجتماعی در آغاز سی‌ویکمین سفر استانی خود به مقصد استان بوشهر و شهرستان لامرد استان فارس، از مراکز بیمه‌ای و درمانی تأمین‌اجتماعی در شهرهای لامرد و مُهر استان فارس بازدید کرد.
معاونت اعتباری و بین الملل پست بانک ایران با ابلاغ بخشنامه‌ای بر تسریع و تسهیل شرایط پرداخت، تسهیلات قرض الحسنه اشتغال زایی استانداری‌ها مصوب قانون بودجه سال1401 بانک مرکزی جمهوری اسلامی ایران تاکید کرد.
همایش پویایی و نشاط سازمانی در بیمه ایران، با محوریت  ایجاد همدلی ،همراهی هم اندیشی و بررسی راهکارهای برون رفت از مشکلات با مشارکت همکاران  با همکاری اداره کل امورمنابع انسانی و امور شعب و با حضور قاسم رمضانپور سرپرست معاونت توسعه مدیریت و منابع،  عبدالصمد خدامی معاون هماهنگی امور استانها شعب و نمایندگیها ، مدیران ستادی و استانی و کارشناسان شعب اجرایی سراسر کشور در تالار طلائیه برگزار گردید.