بانک و بیمه

آخرین و مهمترین خبرهای بانکی و بیمه ای را در صفحه اقتصاد پرسون بخوانید.

یکی از مصارف ارزی پیش بینی شده در مصوبه اخیر بانک مرکزی، ارز درمانی برای بیمارانی است که بنا به تشخیص و تایید دستگاه‌های ذی‌صلاح نیاز به سفر خارجی و درمان در کشور دیگری دارند. بر این اساس، سقف مشخصی برای درمان و البته اقامت بیمار و یک همراه در نظر گرفته شده است.
دکتر علی خورسندیان به اتفاق هیأت همراه به منظور بررسی وضعیت طرح های تامین مالی شده توسط بانک صنعت و معدن، پیگیری مصوبات سفر ریاست جمهوری و افتتاح ساختمان سرپرستی این بانک به استان چهارمحال و بختیاری سفر می کند.
سیزدهمین دوره نمایشگاه فناوری‌های محتوای فضای مجازی (CTEX) که حاصل هم‌افزایی دو نمایشگاه باسابقه «رسانه‌های دیجیتال» و «بازی‌های رایانه‌ای» است، صبح روز ۱۶ بهمن ماه گشایش یافت و «بله»، به‌عنوان اولین پیام‌رسان بانکی ایران در آن حضور دارد.
رقابت های آزاد فجیره یکشنبه 16 بهمن ماه به میزبانی کشور امارات با حضور 1306 تکواندوکار در 2 بخش بانوان و آقایان برگزار شد و تیم ملی مردان و زنان ایران با کسب 13 مدال طلا، نقره و برنز و با کسب عنوان قهرمانی به کار خود پایان دادند.
سرپرست دفتر مرکزی حراست بانک توسعه تعاون در کارگاه آموزشی کارشناسان فنی حراست در مشهد گفت: باید نسبت به حوزه حراست استان ، بالاتر از آن دفتر مرکزی حراست فراتر از همه این ها به نظام مقدس جمهوری اسلامی تعصب داشته باشیم.
مدیرعامل بیمه میهن با اشاره به چالش های این شرکت و راه برون رفت از این وضعیت، از تدوین و ارائه برنامه عملیاتی خبر داد و گفت طبق برنامه مدون حداکثر تا سه سال دیگر، زیان انباشته این شرکت مستهلک و رفع خواهد شد.