بانک و بیمه

آخرین و مهمترین خبرهای بانکی و بیمه ای را در صفحه اقتصاد پرسون بخوانید.

در این دیدارها که با حضور امجد خضری معاون امور شعب و روح اله اکبری، احمد اسلامی مقدم و فرشید عبادی اعضای شورای سیاست‌گذاری فرهنگی بانک دی انجام شد از خانواده‌های معزز شهیدان چراغ مکان و بزی قدردانی شد.
مدیر امور اجرایی فناوری اطلاعات بانک تجارت از احتمال غیرفعال شدن نسخه IOS همراه بانک و همراز این بانک از تاریخ 20 بهمن ماه خبر داد و به تشریح و راهکارهای جایگزین برای تداوم دریافت سرویس توسط دارنده دستگاه های آیفون و آیپد شرکت اپل پرداخت.
در نخستین آیین نکوداشت مقام زن و تجلیل از زنان شاغل بر ضرورت استفاده مناسب از ظرفیت ارزشمند و راهگشای بانوان در همه بخش‌های این سازمان و نیز گروه شرکت‌های حوزه سرمایه‌گذاری تأمین‌اجتماعی تاکید شد.
در نخستین روز از حضور مدیران بانک در واحد ارتباط مردمی رخ داد؛

پاسخگویی به 600 تماس مشتریان بانک ملی ایران

در نخستین روز از حضور مدیران بانک در واحد ارتباط مردمی و طرح پاسخگویی مدیران ارشد بانک به مشتریان به 600 تماس مشتریان و همکاران پاسخ داده شد.
سرپرست اداره کل بیمه های اتومبیل بیمه ایران عنوان کرد: جرایم دیرکرد بیمه نامه های شخص ثالث در این شرکت بر اساس بخشنامه معاونت نظارت بیمه مرکزی ج.ا.ا. در خصوص طرح بخشودگی جرائم موضوع بند " ب " ماده 24 قانون بیمه شخص ثالث، بخشیده می شود.
مدیر عامل بیمه ایران از راه اندازی سامانه پرداخت خسارت الکترونیکی حوزه بیمه های درمانی بیمه ایران و غیر حضوری شدن فرایند دریافت خسارت بیمه گذاران این رشته در آینده نزدیک خبر داد.