بانک و بیمه

آخرین و مهمترین خبرهای بانکی و بیمه ای را در صفحه اقتصاد پرسون بخوانید.

شرکت بیمه رازی همراهی با محیط زیست و افراد خدوم به محیط زیست همچون محیط بانان را جز وظایف اصلی خود می‌داند و این مهم در قالب قرارداد همکاری نمی‌گنجد.
جشن چهل و چهارمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی با حضور پر رنگ و چشمگیر کارکنان و مدیران بانک صادرات ایران، مدیران وزارت امور اقتصادی و دارایی، مدیران شبکه بانکی، خانواده شهدا و مردم همیشه در صحنه برگزار شد.
بانک قرض‌الحسنه مهر ایران افزون بر اینکه موفق شده در شاخص‌های مالی همچون رشد منابع، پرداخت وام، مطالبات معوق و... عملکردی درخشان داشته باشد، طرح‌ها و خدمات نوآورانه‌ای ارائه کرده که به بهبود خدمت‌رسانی به مشتریان منتج می‌شود.
طبق اعلام سازمان تأمین‌اجتماعی، به‌منظور افزایش امنیت سامانه نسخه الکترونیک؛ ورود پزشک به این سامانه دومرحله‌ای شده و پیامک حاوی گذرواژه (OTP) به تلفن همراه پزشکان ارسال می‌شود.
مدیرعامل بانک سینا خبر داد:

ارتقا برنامه کسب‌وکار بانک سینا

مدیرعامل بانک سینا عنوان کرد: این بانک تغییر در مدل کسب‌و‌کار و حرکت به سمت بانکداری دیجیتال و بانکداری مدرن را آغاز کرده است.
تفاهم‌نامه‌ای در سال ۱۳۹۱ به مدت ۱۰ سال با موضوع پوشش بیمه عمر، حوادث و مسوولیت برای ۶۰ هزار نفر کارکنان وزارت نیرو امضا شد که تاریخ این تفاهم‌نامه در ۳۰ آذرماه امسال به اتمام رسید که مشکلاتی را برای کارکنان این وزارتخانه ایجاد کرد، اما با پیگیری دولت، این مشکل حل شد.