15 سال همراهی و خدمت

افزایش منابع و رشد مشتریان حقیقی و حقوقی در شعب بانک شهر

بانک شهر طی 2 سال گذشته، با اتکاء به دانش و توان نیروهای جوان و توانمند شبکه شعب خود توانسته اقدامات مهمی مانند: "افزایش منابع شعب بانک"، "افزایش مبلغ ضمانت نامه های صادره"، "رشد مشتریان حقیقی و حقوقی"، "کاهش نسبت هزینه اداری به کارمزد دریافتی" و ... را به دست بیاورد.
تصویر افزایش منابع و رشد مشتریان حقیقی و حقوقی در شعب بانک شهر

به گزارش سایت خبری پرسون، بانک شهر با قرار دادن اصول حرفه ای بانکداری در صدر اقدامات خود و بالابردن دانش بانکی کارکنان شبکه شعب توانسته ضمن به دست آوردن موفقیت های چشمگیر، عملکرد این بانک در میان بانک های کشور را ارتقاء دهد.

معاونت شعب این بانک همچنین طی 2 سال توانسته دستاوردهایی همچون: "افزایش 74 درصدی منابع"، "افزایش 253 درصدی منابع بدون هزینه"،"افزایش 194 درصدی مبلغ ضمانت نامه های صادره"، "افزایش 63 درصدی مبلغ اعتبار اسنادی های گشایش شده"، "کاهش نرخ بهره ای پول"، "کاهش نسبت هزینه اداری به کارمزد دریافتی"، "افزایش نسبت سود دریافتی به سود پرداختی از 94 درصد به 130 درصد"، "افزایش 22 درصدی مشتریان حقیقی و 26 درصدی مشتریان حقوقی" و ... را به ثبت برساند.

همچنین با توجه به اصول مشتری مداری و بهینه سازی شبکه شعب در راستای تکریم بیش از پیش مشتریان، اقدام به افتتاح 10 شعبه و 11 باجه در محل های جدید در سطح کشور کرده است. بازسازی و بهسازی شبکه شعب بانک شهر نیز با جلوگیری از اعمال سلیقه، توجه به ضوابط، معیارها و الگوسازی ساختمان های بانک، در اولویت قرار گرفتن نحوه خدمت رسانی به مشتریان در حال انجام است.

منبع: بانک شهر

598952