بانک و بیمه

آخرین و مهمترین خبرهای بانکی و بیمه ای را در صفحه اقتصاد پرسون بخوانید.

بانک کارآفرین به همراه گروه مالی خود در چهارمین نمایشگاه و همایش تخصصی حمایت از ساخت داخل در صنعت پتروشیمی، پالایش و پتروپالایش که با حضور ۳۰۰ شرکت داخلی در کیش گشایش یافته است، حاضر و مورد استقبال بی نظیر شرکتهای نفتی قرار گرفت.
سازمان تأمین‌اجتماعی اعلام کرد از ابتدای سال 1400 تا پایان شهریور 1401، در مجموع تعداد 92 هزار و 989 هدیه ازدواج به بیمه‌شدگان واجد شرایط پرداخت شده که مجموع مبالغ پرداختی از این محل به 570 میلیارد تومان می‌رسد و میانگین مبالغ هدیه ازدواج پرداختی به بیمه شدگان در این دوره، روند افزایشی داشته و در ماه های اخیر نیز با راه‌اندازی سامانه خدمات غیرحضوری تأمین‌اجتماعی، امور مربوط به ثبت‌نام و بررسی شرایط و پرداخت تمام موارد هدیه ازدواج پرداخت شده به افراد واجد شرایط، غیرحضوری بوده است.
بانک تجارت با حضور در چهارمین نمایشگاه حمایت از ساخت داخل در صنعت پتروشیمی، آخرین دستاوردها و خدمات خود را برای تداوم حمایت از این صنعت ارزش آفرین ارائه کرده است.
مدیرعامل بانک قرض‌الحسنه مهر ایران گفت: در سال جاری ۴.۵ میلیون وام قرض‌الحسنه توسط بانک‌های قرض‌الحسنه به مشتریان پرداخت شده و این در حالی است که معوقات این ۲ بانک بسیار پایین است.
همزمان با آغاز چهارمین نمایشگاه و همایش تخصصی حمایت از ساخت داخل در صنعت پتروشیمی، پالایش و پتروپالایش در جزیره کیش، رئیس هیئت‌مدیره بانک صادرات ایران بر تخصیص بهینه منابع برای تامین مالی صنایع پیشران و ارزآور کشور تاکید کرد.
سومین نشست دیپلماسی ایران و اتحادیه اقتصادی اوراسیا با محوریت صادرات محصولات کشاورزی و صنایع غذایی با مشارکت بانک صادرات ایران و اعلام آمادگی استفاده از ظرفیت‌ها و توانمندی‌های این بانک در ارائه انواع خدمات مالی و ارزی به تجار و بازرگانان در محل همایش‌های صداو سیما برگزار شد.
سرپرست بانک مسکن از افزایش سود این تسهیلات نهضت ملی مسکن به ۲۳ درصد و رایزنی های انجام شده برای پرداخت مابه‌التفاوت نرخ سود ۱۸ تا ۲۳ درصد با وزارت راه و شهرسازی خبر داد.
مدیرعامل بیمه تعاون از تدوین آیین‌نامه‌ها در راستای تحول دیجیتال در دستور کار صنعت بیمه خبر داد و گفت: همچنین بازنگری در آیین‌نامه نود که در آن جایگاه‌های کلیدی کارکنان صنعت بیمه مشخص می‌شود، اخیرا در دستور کار بوده است.