در مدت 300 روز ؛

پرداخت وام فرزند آوری توسط بانک ملی ایران از مرز 141 هزار فقره عبور کرد

براساس سیاست های دولت وام ازدواج در بانک ملی ایران بی وقفه پرداخت می شود ؛ این بانک از ابتدای فروردین تا پایان دی ماه 1402 طی 10 ماه ،تعداد 141 هزار و 176 فقره تسهیلات فرزندآوری به متقاضیان و خانواده های واجد شرایط پرداخت کرده است.
تصویر پرداخت وام فرزند آوری توسط بانک ملی ایران از مرز 141 هزار فقره عبور کرد

به گزارش سایت خبری پرسون، شعب این بانک در سراسر کشور طی 10 ماه گذشته در راستای اجرای "قانون حمایت از خانواده و جوانی جمعیت" در مجموع به مبلغ 88 هزار و 307 میلیارد ریال تسهیلات قرض الحسنه فرزندآوری به متقاضیان پرداخت کرده است.

بر همین اساس، با احتساب تعداد فقره تسهیلات اعطایی بانک، به طور متوسط 470 خانواده ایرانی روزانه از شعب بانک ملی ایران وام قرض‌الحسنه فرزندآوری دریافت کرده اند.

بانک ملی ایران در همین مدت تعداد 125 هزار و 355 فقره تسهیلات قرض‌الحسنه ازدواج در مجموع به مبلغ 256 هزار و 780 میلیارد ریال به متقاضیان و خانواده های واجد شرایط پرداخت کرده است.

گفتنی است، والدین فرزندان متولد فروردین ماه ١٤٠٠ به بعد حداکثر تا دوسال پس از تاریخ تولد آنها می‌توانند با مراجعه به درگاه اینترنتی ve.cbi.ir و ثبت‌نام در سامانه بانک مرکزی برای دریافت این وام اقدام کنند.

وام قرض‌الحسنه فرزندآوری با نرخ حداکثر کارمزد ٤ درصد به صورت سالانه صرفاً برای فرزندان متولد شده در داخل ایران و تنها یکبار به ازای هر فرزند بدون الزام به سپرده‌گذاری پرداخت می‌شود.

منبع: بانک ملی ایران

599862