بانک و بیمه

آخرین و مهمترین خبرهای بانکی و بیمه ای را در صفحه اقتصاد پرسون بخوانید.

به مناسبت فرا رسیدن چهارم شعبان، ولادت حضرت ابوالفضل العباس(ع) و روز جانباز، دکتر ابوالفضل نجارزاده، سرپرست بانک ملی ایران به طور جداگانه در منازل ماشاءالله نصیری فرد، همکار جانباز هفتاد درصد و سعید شیرازی، همکار جانباز سی درصد حضور یافت و از نزدیک در جریان مسایل و موضوعات آنان قرار گرفت.
شرکت سهامی بیمه ایران برای اولین بار ، در راستای تاکیدات حسن شریفی رئیس هیات مدیره و مدیر عامل ، مبنی بر تکریم همکاران نماینده و استفاده از تجربیات آنها ،اقدام به پخش ویژه برنامه زنده در آپارات با حضور همکاران کانون انجمن صنفی نمایندگان، نموده است.
براساس آخرین جزئیات اعلام شده از مصارف ارزی خدماتی ۶۳ گانه اعلام شده از سوی مرکز مبادله ارز و طلای ایران، تغییراتی در نحوه و چگونگی دریافت ارز مسافری توسط مردم اعمال شده است که می‌توان به تعیین ارز برای سفرهای زمینی - ریلی و دریایی و کاهش شرط سنی دریافت ارز مسافرتی اشاره کرد.
آیا ملاک خودروی غیرمتعارف تغییر می‌کند؟

افزایش چشم‌گیر قیمت خودرو و سرگردانی مردم در بیمه‌ها

افزایش چشم‌گیر و روزانه قیمت انواع خودرو باعث گرفتاری مردم در شرکت‌های بیمه هنگام دریافت خسارات رانندگی شده است؛ آیا ملاک قیمت خودروی غیرمتعارف تغییر می کند؟ رئیس کل بیمه مرکزی به این سوال پاسخ داد.
کارکنان شعب و نمایندگان بیمه تعاون در تور آموزشی زمستانه که برای رشته های بیمه های مسئولیت؛ اتومبیل؛ زندگی، آتش سوزی و درمان برگزار شد، حضور فعال خود را به نمایش گذاشتند.
بانک صنعت و معدن بالغ بر13هزار میلیارد ریال در قالب تسهیلات به ۴ واحد صنعتی شهرستان اردستان از جمله شرکت تعاونی فولاد کویر، شرکت طلائیه داران کویر زواره، نساجی مه‌آباد میلان و شرکت کویر مقوای اردستان تخصیص داده است
به مناسبت سالروز ولادت حضرت عباس (ع) و روز جانباز؛

تقدیر از کارکنان جانباز بانک دی

به مناسبت سالروز ولادت حضرت ابا عبدالله الحسین(ع) و حضرت ابوالفضل (ع) از کارکنان جانباز شاغل در بانک دی تجلیل و قدردانی شد.
معاون وزارت کار با تاکید بر لزوم توسعه کارجهادی در بین مدیران دستگاه های اجرایی پس از استماع آمار و عملکرد بانک توسعه تعاون مجموعه اقدامات انجام شده را مثبت و مصداق کارجهادی مورد نیاز کشور ارزیابی کرد.
در سیزدهمین گردهمایی رؤسای موفق شعب بانک‌های کشور که با عنوان «مسئولیت‌های حقوقی رؤسای شعب» از سوی موسسه آموزش عالی بانکداری ایران برگزار شد، پنج تن از رؤسای شعب برتر بانک سرمایه موردتقدیر قرار گرفتند.