بانک و بیمه

آخرین و مهمترین خبرهای بانکی و بیمه ای را در صفحه اقتصاد پرسون بخوانید.

تفاهم‌نامه‌ای در سال ۱۳۹۱ به مدت ۱۰ سال با موضوع پوشش بیمه عمر، حوادث و مسوولیت برای ۶۰ هزار نفر کارکنان وزارت نیرو امضا شد که تاریخ این تفاهم‌نامه در ۳۰ آذرماه امسال به اتمام رسید که مشکلاتی را برای کارکنان این وزارتخانه ایجاد کرد، اما با پیگیری دولت، این مشکل حل شد.
بانک مرکزی در بخشنامه ای به شبکه بانکی نسخه اصلاحی «دستورالعمل اجرایی اعطای تسهیلات خرد» را برای اجرا به شبکه بانکی ابلاغ کرد، بر این مبنا سقف اعطای وام قرض الحسنه به ۲۰۰ میلیون تومان افزایش یافت.
قیمت دلار در تابلوی صرافی‌ها امروز یک‌شنبه ۲۳ بهمن ۱۴۰۱ برابر با ۴۲ هزار و ۹۸۷ تومان درج شده است.
مدیرعامل سازمان تأمین‌اجتماعی با اشاره به ابلاغ سیاست‌های کلی تأمین‌اجتماعی از سوی مقام معظم رهبری در ابتدای سال جاری، گفت: این سیاست‌ها که در آغاز گام دوم انقلاب تدوین و ابلاغ شده، مسیر حرکت حوزه تأمین‌اجتماعی و سازمان تأمین‌اجتماعی را در سال‌های آتی و برنامه افزایش شتاب اقدامات و برنامه‌ها برای تحقق کامل آرمان عدالت اجتماعی را ترسیم کرده است.
بانک شهر با حضور در چهارمین نمایشگاه "حمایت از ساخت داخل در صنعت‌ پتروشیمی، پالایش و پتروپالایشی" ضمن افزایش کمک ها و خدمات دهی به فعالان این صنعت، به معرفی دستاوردهای خود در حوزه مالی و بانکی خواهد پرداخت.
یونس مظلومی «سرعت پرداخت خسارت» به بیمه گزاران را «پاشنه آشیل» فعالیت بیمه گران دانست و افزود: ما با هدف قراردادن این موضوع، اکنون به نقطه مطلوبی در حوزه سرعت، میزان و کیفیت پرداخت خسارت به مشتریان رسیده ایم.
معاون مدیرعامل بانک توسعه تعاون پرداخت تسهیلات اعتباری و حمایت از شرکت‌های تعاونی خدماتی در عرصه آموزش‌های عملی و افزایش مهارت انسانی جوان تحصیکرده را کمکی موثر برای توانمندسازی و کوتاه کردن مسیر اشتغال دانست.