بانک و بیمه

آخرین و مهمترین خبرهای بانکی و بیمه ای را در صفحه اقتصاد پرسون بخوانید.

مدیرعامل بانک قرض الحسنه رسالت از افزایش سهام این بانک از یک هزار و 941میلیارد ریال به هفت هزار و 482میلیارد ریال از محل سود انباشته سال 1400خبر داد.
اکو سیستم بانکداری کشور در حال تغییر است. هدف بانک ایران زمین در این اکوسیستم، کسب تجربه متفاوت توسط مشتری است تا بتواند در کنار خدمات بانکی، سرویس های بیشتری را دریافت کند. از این رو با توجه به اقدامات انجام گرفته در حوزه بانکی و بانکداری دیجیتال ایران زمین حرف های زیادی خواهد داشت و در این عرصه درخشان ظاهر خواهد شد.
عبدالرضا ولی‌الهی اظهار داشت: در راستای برنامه راهبردی بانک صنعت و معدن به منظور تامین مالی زنجیر‌ه‌ای، اولین اوراق گواهی اعتبار مولد (گام) برای زنجیره تامین‌کنندگان شرکت ایرانی تولید اتومبیل سایپا به مبلغ 10 هزار میلیارد ریال صادر و در بازار سرمایه با نماد معاملاتی"گام0209111" قابل معامله شد
سرپرست بانک ملی ایران در مراسم امضای تفاهم نامه همکاری با مدیران شرکت های تولیدی و فروشگاه های زنجیره ای درخصوص کارت های اعتباری مدیریت شده گفت: بانک ملی ایران در راستای توسعه اقتصادی، حمایت از تولیدات داخلی کشور و افزایش توان و قدرت خرید مصرف کنندگان نهایی، تسهیلات اعطایی خرد خود را به صورت کارت های اعتباری مدیریت شده و CLOSED LOOP تخصیص می دهد.
خداوند بزرگ و رحمان را شاکریم که توفیق خدمت به هم میهنان گرامی را عطاء فرمود، امید که در سایه الطاف الهی در سال ۱۴۰۲، شاهد توسعه روز افزون صنعت بیمه باشیم. در آستانه فرارسیدن سال نو برای همه عزیزان سلامت، شادکامی و برخورداری از تمامی نعمت های خداوند را آرزومندم. بایسته است در سال نو، مهیای انجام وظیفه شویم و در راه توسعه روزافزون صنعت بیمه گام برداریم.
امروزه با پیشرفت روزافزون تکنولوژی، سهولت دسترسی کاربران به شبکه اینترنت، گسترش چشمگیر استفاده از گوشی‌های همراه هوشمند، رشد خدمات در حوزۀ فین‌تک و ابداع ابزارهای جدید، امکان استفاده بسیاری از خدمات به‌صورت غیرحضوری در همۀ حوزه‌ها فراهم شده است.
سومین اجلاس سراسری یکصد واحد مشتری‌مدار با حضور جمعی از مسئولان و شرکت‌های برتر در زمینه فروش و مشتری‌مداری در مرکز همایش‌های صداوسیما تهران برگزار شد که در این همایش بانک سامان موفق به دریافت تندیس سه ستاره مشتری مداری شد.
مدیر عامل بانک توسعه تعاون تاکید کرد: سبک اصیل مدیریت در نظام جمهوری اسلامی بر اساس ارزش‌ها و مطابق نفع سیستم و سازمان است و انتصابات مدیریتی نیز بر اساس شایستگی ها و با معیارهای تخصص و تعهد صورت می پذیرد.