محیط زیست

با پرسون از مهم‌ترین اخبار و گزارش‌های خبری سرویس محیط زیست باخبر شوید.

سازمان هواشناسی نسبت به وقوع رگبار و رعد و برق و احتمال آبگرفتگی معابر در۱۱ استان، افزایش ارتفاع موج تا ۲ متر در جنوب کشور همچنین وزش باد شدید و خیزش گرد و خاک در برخی نقاط کشور هشدار داد.
سازمان هواشناسی از ابرناکی، رگبار پراکنده، رعد و برق، وزش باد شدید، خیزش گرد و خاک و مواج بودن دریا در نقاط مختلف کشور خبر داد.
سازمان هواشناسی در آخرین پیش‌بینی‌ها را از وضعیت جوی کشور اعلام کرد که تهران در ارتفاعات خود از رگبار باران تا وزش‌ باد شدید موقت‌ را تجربه خواهد کرد.
پهنه‌های بزرگی از جنوب و شرق اروپا روز سه‌شنبه در وضعیت هشدار قرمز قرار گرفتند و سازمان جهانی هواشناسی هشدار داد که احتمال افزایش خطر ناشی از گرمای شدید هوا که این قاره و نیز آسیا و آمریکا در برگرفته است، وجود دارد.
اعتماد نوشت: کاهش تراز دریاچه و رسیدن آن به پایین‌ترین اندازه در ۶۰ ساله گذشته براساس این پژوهش تازه درحالی است که همین دو هفته پیش و در ۱۳ تیر امسال دبیر کارگروه ملی نجات دریاچه ارومیه که حالا استاندار آذربایجان غربی است، گفته بود که «بسیاری از تالاب‌هایی که سالیان سال خشک شده بود احیا شد و نشاط اجتماعی خوبی را شاهد هستیم.»
رئیس مرکز ملی پیش‌بینی و مدیریت بحران مخاطرات وضع هوا از بارش باران در شمال کشور و وزش باد شدید و خیزش گرد و خاک در نیمه‌شرقی و جنوب غرب کشور و برخی استان‌ها در نواحی دیگر خبر داد.
هزینه نگهداری یک سگ، فقط به تهیه غذای آن مربوط نمی‌شود، این هزینه‌ها به چند بخش هزینه‌های ماهانه، سالانه و یکباره تقسیم می‌شوند. این هزینه‌ها بسته به به عوامل مختلفی از جمله اندازه، سن، منطقه زندگی، سبک زندگی و نیاز‌های فردی سگ شما می‌تواند متفاوت باشد.
بنا بر اعلام اداره کل هواشناسی استان تهران، کماکان توده هوای گرم بر روی این استان مستقر است اما از دوشنبه تا چهارشنبه هفته آتی کاهش نسبی دما مورد انتظار است.
عضو هیات رئیسه شورای اسلامی شهر تهران خبر داد:

پیگیری قضایی ترک فعل مسئولان در ماجرای آلودگی هوا

عضو هیات رئیسه شورای اسلامی شهر تهران در دیدار با دادستان کل کشور با تاکید بر اهمیت آلودگی هوا بر سلامت شهروندان، خواستار برخورد قضایی با ترک فعل مسئولان در موضوع آلودگی هوا شد.