مدیریت بحران

گزارش و اخبار لحظه ای حوزه بحران و راهکارهای مدیریت بحران را در حوزه مدیریت بحران سرویس جامعه پرسون بخوانید.

نصیری گفت: مطالعه جدیدی در این باره وجود ندارد؛ نسبت به آمادگی و تاب آوری شهر، از آنچه که تصور مردم است جلوتر هستیم اما کارهای عقب مانده زیادی وجود دارد.
رئیس جمعیت هلال احمر جمهوری اسلامی ایران در نامه ای به وزیر امورخارجه جمهوری اسلامی ایران از آمادگی جمعیت هلال احمر در راستای کمک رسانی به غیرنظامیان جنگ در اوکراین با توجه به اهداف و مقاصد بشردوستانه هلال احمر و کمک به قربانیان مخاصمه مسلحانه اعلام آمادگی کرد.
بر اساس بررسی داده‌ها و نقشه‌های پیش‌یابی هواشناسی وضعیت جوی استان تهران از فردا تا پنجشنبه (۳ تا ۵ بهمن‌ماه) شاهد روند افزایش تدریجی دما خواهیم بود.
رئیس مرکز ملی پیش‌بینی و مدیریت بحران مخاطرات وضع هوا از بارش پراکنده در بیشتر نقاط کشور و کاهش دما تا ۱۰ درجه سانتیگراد در شرق و شمال شرق کشور خبر داد.
بر اساس بررسی داده‌ها و نقشه‌های پیش‌یابی هواشناسی، وضعیت جوی استان تهران آسمان نیمه ابری و در بعد از ظهر به‌تدریج افزایش ابر و در نواحی پرتردد در بعضی ساعت‌ها غبار محلی پیش‌بینی می‌شود.
مدیرکل هواشناسی استان البرز نسبت به ورود سامانه بارشی از اوایل هفته آینده و بارش شدید برف ، باران و تگرگ و وزش باد در این استان هشدار داد.
فریبا گودرزی کارشناس سازمان هواشناسی در برنامه صبحگاهی شبکه پنج سیما «سلام تهران» وضعیت آب‌وهوای هفته آتی ایران را پیش‌بینی کرد.
بر اساس اعلام اداره کل هواشناسی استان تهران و بررسی داده‌ها و نقشه‌های پیش‌یابی هواشناسی طی روز‌های آینده آسمان تهران نسبتا آفتابی و در برخی ساعات ابری پیش‌بینی می‌شود.
اداره کل هواشناسی استان تهران اعلام کرد: وضعیت جوی استان تهران طی امروز(۲۳ بهمن‌ماه)آسمان نیمه‌ابری و در پاره‌ای نقاط بارش پراکنده و وزش باد و از امشب کاهش دما پیش‌بینی می‌شود.
رئیس مرکز ملی پیش‌بینی و مدیریت بحران مخاطرات وضع هوا از ورود سامانه بارشی به کشور طی فردا (۲۱ بهمن‌ماه) و کاهش دما تا ۹ درجه سانتیگراد خبر داد.
نماینده مردم شهرستان‌های شهرکرد، بن و سامان در مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه بازگشایی سد زاینده‌رود با هماهنگی مسئولان این استان صورت نگرفته است، گفت: این بازگشایی یک تصمیم یکطرفه و غلط بوده است، مسئولان صدای تانکرهای آبرسانی به شهرکرد را بشنوند.
دبیر اتاق اصناف ایران از تمرکز بر فرهنگسازی برای واکسیناسیون و رعایت پروتکل‌های بهداشتی و همچنین تشدید نظارت بر رعایت پروتکل‌ها خبر داد و گفت که با توجه به دستورالعمل مدیریت هوشمند کرونا، دیگر بحث تعطیلی مشاغل در پیک‌های کرونا مطرح نیست.
بر اساس آخرین اعلام رنگ‌بندی شهرهای کشور، وضعیت محدودیت و تعطیلی فعالیت رشته‌های ورزشی به گونه‌ای است که شدیدترین محدودیت ها در ۷ شهر با وضعیت قرمز اعمال می شود و در ۴۳ شهر از جمله تهران، شاهد ممنوعیت فعالیت مشاغل ورزشی گروه ۳ هستیم.