مدیریت بحران

گزارش و اخبار لحظه ای حوزه بحران و راهکارهای مدیریت بحران را در حوزه مدیریت بحران سرویس جامعه پرسون بخوانید.

از اوایل امشب تا اواخر وقت پنجشنبه برای تهران در بعضی ساعات مه رقیق، بارش باران و وزش باد گاهی همراه با رعدوبرق و درارتفاعات بارش باران و برف و مه پیش‌بینی می‌شود.

شرکت دانش بنیان ایرانی هم داده‌های ناسا را تایید کرد؛

گزارش ماهواره معروف جهانی علیه ادعاهای چمران و زاکانی!

پس از دروغگو خواندن ناسا از سوی زاکانی، مهدی چمران رئیس شورای شهر هم ادعا کرد تصویر منتشر شده از سوی ناسا متعلق به ایران نیست اما گزارش شرکت دانش بنیان ایرانی ادعاهای دو عضو ارشد اداره تهران را رد می کند.
معاون پیشگیری از وقوع جرم قوه قضائیه گفت: بحث مبارزه با مواد مخدر یک پدیده داخلی نیست بلکه یک پدیده جهانی است و همه ملت‌ها و دولت‌ها درگیر آن هستند.

رئیس مرکز ملی پیش‌بینی و مدیریت بحران مخاطرات وضع هوا گفت: از اواخر وقت دوشنبه با نفوذ هوای مرطوب و خنک از شمال غرب کشور،‌ در استان اردبیل و سواحل دریای خزر تا روزهای پایانی هفته آینده شاهد بارش باران و کاهش محسوس دما خواهیم بود.
مدیر کل مدیریت بحران استانداری تهران با اشاره به پیش بینی هواشناسی مبنی بر وقوع رگبار باران و رعد و برق گفت: در این شرایط صعود به ارتفاعات شمالی استان تهران خطرناک است.
به اعتقاد کارشناسان ذوب شدن یخچال‌های دماوند موجب بروز سیلاب شده و به علت شیب دار بودن منطقه با سرعت زیادی حجم زیادی رسوب را به پایین دست هدایت کرده است.

مدیرکل مدیریت بحران استانداری تهران گفت: با توجه به پیش‌بینی‌های هواشناسی از بعد از ظهر یکشنبه ۳۰ مرداد تا چهارشنبه 2 شهریور، رشد ابرهای همرفتی و بارش‌های رگباری مورد انتظار است و به علت احتمال جاری شدن روان‌آب و آب‌گرفتگی برخی معابر و سیلابی شدن رودخانه‌های فصلی و مسیل‌ها به مردم هشدار می‌دهیم که از رودخانه‌ها فاصله بگیرند.
امروز سه‌شنبه در شمال سیستان و بلوچستان، خراسان رضوی، شرق کرمان، خراسان جنوبی، شرق سمنان، جنوب تهران، ایلام و غرب استان‌های خوزستان و لرستان هشدار زرد برقرار است.