مدیریت بحران

گزارش و اخبار لحظه ای حوزه بحران و راهکارهای مدیریت بحران را در حوزه مدیریت بحران سرویس جامعه پرسون بخوانید.

رئیس سازمان مدیریت بحران شهر تهران گفت: با توجه به اینکه تهران مستعد زلزله های هفت ریشتری و بیشتر است باید نوسازی بافت های فرسوده در اولویت قرار بگیرد.
رئیس سازمان پیشگیری و مدیریت بحران شهر تهران؛

هر 150 سال یک بار زلزله ای به بزرگی 7 ریشتر را تجربه می کنیم

رئیس سازمان پیشگیری و مدیریت بحران شهر تهران گفت: با توجه به زلزله خوی و ترکیه، باید آمادگی لازم را داشته باشیم البته که این دو زلزله ارتباطی به زلزله در تهران ندارند.
نفوذ سامانه بارشی در کشور باعث اختلال در تردد جاده‌ای، لغزندگی جاده‌ها، پدیده مه، کولاک، سقوط بهمن در مناطق مستعد، احتمال ریزش سنگ در جاده‌های کوهستانی، بالا آمدن سطح آب رودخانه و مسیل‌ها و آبگرفتگی محدود معابر عمومی می شود.
مدیران عامل جمعیت‌های استانی هلال احمر صبح امروز از سراسر کشور به آبادان رسیدند تا در کنار مدیران عالی ستادی به گفت‌وگو و تبادل تجربه پیرامون فعالیت‌های متنوع هلال احمر بپردازند.
خطرات ریزش بهمن در مناطق کوهستانی، تفرج‌گاه و نزدیکی روستاها هر سال با شروع فصل سرما و بارش برف افزایش می یابد اما اگر در مناطق کوهستانی هستید نکاتی را باید در زمان حضور در کوهستان برای جلوگیری از وقوع بهمن مد نظر داشت که در ادامه می خوانید.
مدیرکل مدیریت بحران استان تهران با اشاره به پیش بینی هواشناسی مبنی بر افزایش دما، نسبت به احتمال سقوط سنگ و ریزش بهمن در ارتفاعات استان هشدار داد و تاکید کرد: کوهنوردان از صعود به ارتفاعات اجتناب کنند.
بارش باران و برف سنگین در چهارمحال و بختیاری وارد چهارمین روز شد؛ بارش‌هایی که انسداد برخی جاده‌های اصلی، فرعی و روستاها و همچنین گردنه‌های برف‌گیر را به همراه داشته است.