حوادث و قضائی

سرخط مهم‌ترین اخبار و گزارش‌های خبری را در پربیننده ترین سرویس حوادث، قضایی و انتظامی پرسون دنبال کنید

سردار قاسم رضایی جانشین فرمانده کل انتظامی کشور گفت: کسانی که امنیت مردم در سواحل را نادیده می‌گیرند ابتدا توسط خود مردم بازخواست می‌شوند و همکاران دستگاه انتظامی هم علاوه بر تذکر در صورت ادامه هنجارشکنی طبق قانون با انها برخورد خواهند کرد.
مرد جوانی که همسرش را با ضربات چاقو کشته بود، در دادگاه علت این قتل را خرید اینترنتی همسرش در شب هنگام و با کارت بانکی او عنوان کرد.
سازمان هواپیمایی کشوری اعلام کرد: صبح امروز حدود ساعت پنج و ۴۵ دقیقه یک فروند هواپیمای آموزشی تکنام متعلق به مرکز «بوتیا ماهان» در فرودگاه پیام دچار سانحه شده و در این حادثه، معلم خلبان ‌و دانشجوی این پرواز جان خود را از دست دادند.
روابط عمومی منطقه ویژه اقتصادی فرودگاه پیام البرز اعلام کرد: براثر سقوط یک فروند هواپیمای آموزشی در فرودگاه پیام کرج ۲ سرنشین آن جان باختند.
صادقانه باید گفت که مهم‌ترین نتیجه‌ای که از این اتفاق ناروا باید گرفت، این است که مدیران وزارتخانه دست از ادعاهای عجیب و غریب خود برای هدایت جامعه بردارند. به‌ جای هدایت مردم و تولید فرهنگ اسلامی و انقلابی قدری به خود بپردازند.
رئیس پلیس امنیت اقتصادی تهران بزرگ با بیان اینکه در جریان بازرسی از این انبار ۶۸ هزار و ۱۸۰ قوطی نوشیدنی غیرمجاز خارجی و قاچاق کشف شد، گفت: در این رابطه یک نفر دستگیر و به مقر انتظامی منتقل شد.
زن جوان بلاگر که ادعا می‌کرد همسر بلاگرش برای انجام کارهای اقامتشان به یکی از کشورهای حاشیه خلیج فارس رفته، با شهادت دختر ۶ ساله‌اش ناچار شد به قتل اعتراف کند.
مثلا یک تورلیدر در حالی که حین عبور از یک مسیر جنگلی ویژگی های طبیعی آنجا را توضیح می دهد، مسوول حجاب گردشگران نیز هست/ برای شناسایی افراد بی حجاب در همه وسایل حمل و نقل عمومی دوربین نصب می شود.
دادستان عمومی و انقلاب شهرستان دماوند از بازداشت مدیر و کارمند بانک در دماوند به علت ارائه خدمات به خانم بی‌حجاب با دستور مدعی العموم خبر داد.  وی ادامه داد: مدیران و مسؤولان در صورت مواجهه با جرم مشهود همچون بی‌حجابی یا کشف حجاب در محل کار قبل از ارائه هرگونه خدمات اداری و عمومی به شخص خاطی، در اجرای مواد ۱ و ۲ و ۳ و ۴ قانون حمایت از آمران به معروف و ناهیان از منکر باید به وی تذکر دهند.