حوادث و قضائی

سرخط مهم‌ترین اخبار و گزارش‌های خبری را در پربیننده ترین سرویس حوادث، قضایی و انتظامی پرسون دنبال کنید

سخنگوی سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی شهر تهران از آتش‌سوزی یک واحد مسکونی در محدوده میدان ونک خبرداد و گفت که سه نفر درپی این حادثه دچار سوختگی شدند.

زور و قانون و جرم و مجازات فقط یک بخش از ابزار سیاست‌ورزی و حکمرانی است. داشتن آن مجوز انجام همه اقدامات را نمی‌دهد و با آن نمی‌توان جامعه را ساخت. زور شاید شرط لازم حکمرانی باشد، ولی قطعا شرط کافی نیست. برای سوار شدن به هواپیما و رسیدن به مقصد داشتن بلیت شرط لازم است، ولی شرط کافی نیست. خود دانید.
در پی حملات رژیم صهیونیستی به جنوب لبنان، یک خبرنگار به شهادت رسید و دو خبرنگار دیگر نیز راهی بیمارستان شدند.

مدیرعامل گروه صنعتی سدید از تایید مجدد حکم قطعی و نهایی مالکیت شرکت سدید بر ۳۳درصد سهام شرکت فراب و رد تقاضای اعاده دادرسی طرف مقابل پرونده و رفع دستور توقف اجرای حکم توسط معاونت قضایی قوه قضا خبر داد.

دانشگاه علوم پزشکی شهرکرد در بیانیه ای با اشاره به علت مرگ ۶ کودک اعلام کرد: این دانشگاه در صورت احراز هر گونه قصور یا تخلف از سوی هر مدیر یا مسوول بدون هیچ گونه اغماضی طبق قوانین و مقررات با فرد خاطی برخورد قاطع می کند.
استاندار قزوین گفت: نیاز مردم مورد توجه دستگاه قضاست و میزان رضایت افراد نشان از درایت این دستگاه دارد چراکه اقدامات این دستگاه تنها در جهت صیانت از حقوق مردم است.
رییس قوه قضاییه گفت: تحقق عدالت صرفاً منحصر به صدور احکام عادلانه در محاکم نیست بلکه عدالت باید امری ساری و جاری در همه شئون و ساحت‌ها باشد و چنانچه عدالت در جامعه گسترش نیابد ممکن است به تبع آن، ناهنجاری‌هایی اجتماعی ایجاد شوند.
رئیس اداره اوقاف و امور خیریه ناحیه یک گرگان با بیان اینکه از همه امکانات برای تأمین امنیت در بقعه متبرکه امامزاده عبدالله (ع) گرگان استفاده می‌شود، افزود: یک مورد حمله تروریستی داعش به این حرم با هوشیاری و همت تأمین کنندگان امنیت، شناسایی و فرد مهاجم دستگیر شد.