حوادث و قضائی

سرخط مهم‌ترین اخبار و گزارش‌های خبری را در پربیننده ترین سرویس حوادث، قضایی و انتظامی پرسون دنبال کنید

معاون درمان وزارت بهداشت با بیان اینکه وزارت بهداشت آماده ارائه هرگونه خدمات به مصدومان در حادثه لنگرود است، گفت: با توجه به خدمات درمانی مطلوب ارائه‌ شده به این مصدومان، به‌ زودی تعدادی از آنها ترخیص خواهند شد.
رئیس دیوان عالی کشور با شرکت در راهپیمایی یوم الله 13 آبان با اشاره به ذات استکباری و کودک کش رژیم اسرائیل بر توقف حملات و جنایات صهیونیستها بر مردم و کودکان بی‌پناه غزه تاکید کرد.
فرمانده انتظامی خراسان رضوی گفت: با تلاش مأموران پلیس ۵۰۷ کیلوگرم مورفین در بازرسی از خودروی وانت نیسان در شهرستان سبزوار کشف شد.
رئیس علوم پزشکی گیلان در تشریح وضعیت مصدومان تحت مداوا در مرکز آموزشی درمانی سوانح و سوختگی ولایت رشت گفت: دو تن از مصدومان با سوختگی ۵۰ و ۶۰ درصد با لوله تنفسی در بخش مراقبت‌های ویژه و دو تن با سوختگی ۶۰ درصد در بخش بستری هستند.
ستاد مبارزه با موادمخدر در اطلاعیه‌ای با ابراز تاسف عمیق از حادثه کمپ خصوصی لنگرود اعلام کرد که با اعزام تیم بازرسی به شهرستان مذکور از همان ساعات اولیه، بررسی علت حادثه را در دستور کار دارد.

رییس اداره حفاظت از محیط‌زیست خواف گفت: قاچاقچی سابقه‌داری که اقدام به صید و شکار پرنده کمیاب هوبره معروف به عروس دشت‌های ایران می‌کرد، دوباره به دام نیروهای انتظامی افتاد.
معاون ایمنی، بهداشتی و پدافند غیرعامل شرکت گاز اردبیل گفت: در هفت ماهه امسال ۱۲ نفر در استان اردبیل بر اثر گازگرفتگی جان خود را از دست داده‌اند.
سردار رادان به درگیری شب گذشته مرزبانان غیور نیروی انتظامی با اشرار مسلح در منطقه بلوچستان اشاره کرده و گفت: چهار مرزبان در این درگیری مجروح شدند که یکی از آن عزیزان صبح امروز به درجه رفیع شهادت نائل آمد.
دادستان کل کشور با اشاره به گلایه خودروسازان درباره قیمت‌گذاری خودرو توسط شورای رقابت تاکیدکرد: کارشناسان اعلام کردند بیشتر خودروها مونتاژ هستند و قسمتی هم که قطعه‌سازی است، کار، دست خودروسازان افتاده و به‌ راحتی می‌توانند نوع ارایه ماشین و زمان آن را تعیین کنند، لذا این افزایش قیمت خودرو برای جامعه توجیهی ندارد.
بر اساس اعلام مرکز لرزه‌نگاری کشور، زمین‌لرزه ۴.۵ ریشتری سربیشه خراسان جنوبی را لرزاند.
در نخستین گام از تحقیقات، مأموران به بررسی خانه ویلایی پرداختند که مشخص شد با اینکه خانه ویلایی مجهز به دوربین بوده اما حافظه دوربین مداربسته سرقت شده است.