حوادث و قضائی

سرخط مهم‌ترین اخبار و گزارش‌های خبری را در پربیننده ترین سرویس حوادث، قضایی و انتظامی پرسون دنبال کنید

حجت الاسلام والمسلمین منتظری گفت: متاسفانه عده ای از روی غفلت و برخی از معاندین در فضای مجازی اقدام به هتک حرمت شهیدان و به ویژه حاج قاسم سلیمانی عزیز نموده اند که باید این افراد مورد تعقیب قرار گیرند و برخورد جدی و قاطع در این زمینه صورت گیرد.
ساعت ۱۹:۳۵ روز جمعه ۱۵ دی تماس تلفنی مردمی با شماره ندای امداد ۱۱۲ معاونت امداد و نجات استان مبنی بر مفقودی ۳ نفر کوهنورد در ارتفاعات سبلان برقرار شد.
زنی جوان برای نگهداری از سالمندان استخدام می شد و در فرصتی مناسب نقشه سرقت را اجرا می کرد اما در آخرین سرقت، مالباخته سر بزنگاه رسید و زن جوان ناچار شد در کمد خانه مخفی شود که در نهایت دستگیر شد.
روایتی از احسان شریفی « شهردار منطقه ۵ »:

ماجرای همسر شهید مدافع حرم، تبرکی حضرت آقا و خیر جوانمرد

شب عشق بازی عنوانی بود که با مسما به پنجمین پویش آزادی مادران زندانی داده شد و نمونه بارز آن جدا از کمک های بی منت خیرین و مردم همیشه دوست داشتنی برای نشاندن لبخندی بر لب فرزندان مادران زندانی، اتفاق عجیبی بود که حاضران در برج آزادی را حیرت زده کرد.
صهیونیستها و داعشی ها کینه ی حاج قاسم را به دل دارند چرا که نگذاشت آنها به اهداف پلید خود برسند و منطقه را مورد تاخت و تاز خود قرار بدهند
قانون جدید طلاق از طرف زن چیست؟ در طی تاریخ قوانین مربوط به جدایی و طلاق دستخوش تغییرات زیادی شدند، از این رو اگر قصد جدایی از همسرتان را دارید، باید از جدیدترین قوانین به طور کامل مطلع باشید مثلا در صورت غیبت مرد در شرایط خاص امکان دادخواست طلاق برای زن فراهم است.
مدیرکل مدیریت بحران استانداری اصفهان گفت: زمین لرزه‌ای به بزرگی ۳ و ۶ ریشتر مرز بین کمه شهرستان سمیرم و سی سخت استان کهکیلویه و بویراحمد را لرزاند.
به دنبال حادثه تروریستی کرمان:

سردار رادان هم به کرمان رفت

سردار رادان بلافاصله پس از حضور در کرمان، از محل وقوع حادثه تروریستی در کرمان بازدید کرد