حوادث و قضائی

سرخط مهم‌ترین اخبار و گزارش‌های خبری را در پربیننده ترین سرویس حوادث، قضایی و انتظامی پرسون دنبال کنید

رئیس پیشین پلیس راهور فراجا گفت: هرجا از خودروهای ناایمن، راه‌های پرخطر، کاستی‌های موجود و قصور برخی دستگاه‌ها صحبت کردم، در راستای حفظ جان مردم و کاهش حوادث بود و نفع شخصی در آن مطرح نبود.
فرمانده کل انتظامی گفت: اگر در وضعیت مطلوب در امر ترافیکی بودیم این حجم از تصادفات و جان‌باختگان نباید توجیهی می‌داشت و باید وضعیت بهتری در این موارد تجریه می‌کردیم.
مرگ و زندگی قاتل به نظر قطعی الینا دختر جوان بستگی داشت و حالا الینا آمده بود تا تصمیم‌ نهایی‌اش را اعلام کند. الینا از جزییات این پرونده و تصمیم بزرگش می‌گوید.
مراسم تودیع و معارفه رئیس پلیس راهور فراجا با حضور فرمانده کل انتظامی کشور سردار احمدرضا رادان در مرکز همایش‌های نورالرضا در شهرک آزمایش برگزار شد.
در واقع عدالت در سطح دادگاه، لزوما منجر به عدالت در سطح جامعه نمی‌شود. استقلال دادگاه و دادرسی بی‌طرفانه، منجر به صدور حکم عادلانه در پرونده معینی می‌شود، ولی این به معنای تحقق عدالت در سطح عمومی جامعه نیست.
رئیس پلیس آگاهی غرب استان تهران از دستگیری ۲ نفر که در قالب ارائه وام، از شهروندان کلاهبرداری می کردند، خبر داد.
به یاد شهدای دانش‌آموز حادثه کرمان؛

کودک مراغه‌ای با هدیه تولدش ۲ زندانی را آزاد کرد

رییس زندان مراغه گفت: یکی از دانش‌آموزان این شهرستان هدیه تولدش را به یاد شهدای دانش‌آموز حادثه کرمان، برای آزادی ۲ نفر از زندانیان جرایم غیرعمد هزینه کرد.
غریب‌آبادی اظهار کرد: ما سه مسیر پیگیری قضایی در نظام ایران، قلمرو عراق و دیگری پیگیری‌های بین المللی را طراحی کردیم. در فضای بین‌الملل هم تنها مرجعی که صالح است دیوان بین‌المللی دادگستری است.