حوادث و قضائی

سرخط مهم‌ترین اخبار و گزارش‌های خبری را در پربیننده ترین سرویس حوادث، قضایی و انتظامی پرسون دنبال کنید

صالح رجوی برادر مسعود رجوی است که در پرونده رسیدگی به اتهامات گروهک منافقین، متهم ردیف چهل و ششم است.
حجت‌الاسلام والمسلمین محسنی اژه‌ای در دیدار مشاور امنیت ملی عراق:

ایران اسناد و مدارک مرتبط با تروریست‌ها را به مقامات عراقی تحویل داده است

رئیس قوه قضاییه گفت: امیدوار هستیم با اتکا به همدلی و همکاری‌های موجود میان ایران و عراق، بتوانیم همه تروریست‌ها را تعقیب کنیم و اقدامات لازم را انجام دهیم.
وکیل توماج صالحی از قطعی شدن حکم موکلش در پرونده دوم وی خبر داد و گفت: با این حال از طرق دیگر اعتراض، من جمله اعاده دادرسی درخواست اعمال ماده ۴۷۷ را می‌دهیم.
با کمک نیکوکاران صورت گرفت؛

۲۱ نفر از زندانیان جرایم غیر عمد آزاد شدند

ستاد مردمی دیه استان تهران با کمک نیکوکاران به عنوان بازوان توانمند ستاد دیه امر زمینه آزادی ۲۱ نفر از زندانیان جرایم غیر عمد را فراهم کرده است.
رئیس قوه قضاییه جمهوری اسلامی ایران گفت: آرزوی ما سربلندی و امنیت و پیشرفت عراق در همه حوزه‌ها است؛ ما معتقدیم که امنیت و سعادت دو کشور ایران و عراق به هم گره خورده است و ما همچنان در کنار مردم عراق خواهیم بود.
جانشین فرمانده انتظامی استان از دستگیری اعضای باند ۳ نفره ای که با دستبرد به انبار یک منزل در شهر اصفهان ۵۰ میلیارد ریال اموال نفیس و قدیمی را به سرقت برده بودند خبر داد.
سخنگوی قوه قضاییه در مورد آخرین وضعیت پرونده صندوق ذخیره فرهنگیان و بانک سرمایه گفت: پرونده حقوقی به نام بانک سرمایه در محاکم تهران مطرح نبوده و آنچه مطرح بوده در مورد اشخاص حقیقی بوده است.
رییس پلیس فتا پایتخت با اشاره به افزایش فیک نیوزها، گفت: معمولاً اینگونه اخبار بیشتر از زرق و برق‌های فضای مجازی استفاده می‌کنند. بدین گونه یک تیتر و یا یک عکسی را انتخاب می‌کنند که بیشتر مورد توجه قرار بگیرد
رئیس پلیس مبارزه با مواد مخدر فراجا خبر داد:

دستگیری خرده فروشان مواد مخدر و جمع آوری معتادان متجاهر کشور

رئیس پلیس مبارزه با مواد مخدر فراجا از کشف قریب به ۶ تن انواع مواد مخدر و دستگیری بیش از ۱۵ هزار معتاد متجاهر و خرده فروش مواد مخدر در اجرای پنجمین مرحله از طرح آرامش در شهر با هدف پاک سازی چهره شهرها از لوث خرده فروشان و معتادان متجاهر خبر داد.
مدیرکل مدیریت بحران چهارمحال و بختیاری با اشاره به آغاز ترمیم خط لوله گاز در شهرستان بروجن، گفت: مردم نگران نباشند، موضوع تحت کنترل است و گاز تمامی نقاط استان وصل است.