حوادث و قضائی

سرخط مهم‌ترین اخبار و گزارش‌های خبری را در پربیننده ترین سرویس حوادث، قضایی و انتظامی پرسون دنبال کنید

رییس جمهوری با تاکید بر اینکه هیچ قوه ای نمی‌تواند در امر قوای دیگر دخالت کند، گفت: اصل ۱۱۳ کامل روشن و از بدیهیات است واضحات تفسیر ندارد کاملا روشن است که رییس جمهور مسوول اجرای قانون اساسی است نه ناظر.
در سخنان رئیس قوه قضائیه پس از بازگشت از سفر عراق نکته ای بود که بسیار قابل توجه بود که نباید بسادگی از کنار آن گذشت و آن این بود که ایشان اظهار داشت که «اگر آنها می خواهند زندانهای ما را ببینند ما آماده ایم اما مشروط بر آنکه آنها هم اجازه بدهند که هر زندانی را که ما خواستیم بازدید کنیم».

به موازات روزهای عمر مجلس یازدهم،طرح و ایده های عجیب و غریب علیه نهاد وکالت ومرتبط با عدلیه و حقوق قضایی ملت انشاء یا مطرح شده است.گویی راه برون رفت از مشکلات ملت اعم از مشکلات معیشتی و...افزایش نرخ مالیاتی وکلا و افزایش تعداد وکلاست!!
فرمانده انتظامی شهرستان نقده گفت :در راستای اجرای طرح ارتقای امنیت اجتماعی و مبارزه بی امان با سوداگران مرگ، ماموران پلیس مبارزه با مواد مخدر این شهرستان موفق شدند با همکاری عوامل انتظامی یک دستگاه خودروی سواری را در حین حمل مواد مخدر در محور های مواصلاتی شناسایی کنند.

مرد جنایتکار که با ورود به خانه برادرش، همسر و دختر 4ساله او را به قتل رسانده و دختر 10ساله وی را زخمی کرده بود، در محوطه زندان رجایی شهر به دار مجازات آویخته شد.

مرد مکانیک که به طمع سرقت ۲ میلیون تومان تراول چک، زن تنها را به قتل رسانده بود پس از این جنایت ۴ بار دیگر به خانه مقتول رفت تا وسایلش را سرقت کند.
رسیدگی به پرونده زن میانسالی که متهم است در پی اختلاف با همسرش، وی را به قتل رسانده، در حالی در شعبه ۱۰ دادگاه کیفری استان تهران برگزار شد که متهم به درخواست دخترش به قصاص محکوم شد.