حوادث و قضائی

سرخط مهم‌ترین اخبار و گزارش‌های خبری را در پربیننده ترین سرویس حوادث، قضایی و انتظامی پرسون دنبال کنید

رئیس پایگاه هفتم پلیس آگاهی از دستگیری ۲ برادر و اعتراف آنان به ۳۰ فقره سرقت منزل خبر داد و گفت: تحقیقات پلیسی برای دستگیری سایر اعضای این باند ادامه دارد.
رئیس اورژانس پیش ‌بیمارستانی و مدیریت حوادث استان زنجان اعلام کرد: دیروز (۹ فروردین‌ماه) بر اثر واژگونی دو دستگاه خودرو، ۱۲ نفر مصدوم و راهی بیمارستان شدند.
مروری بر مرگبارترین حوادث طبیعی؛

وقتی طبیعت خشمگین می‌شود

بشر همیشه با طبیعت دست به گریبان بوده، اما گاهی خشم طبیعت آنچنان طغیان می‌کند که بسیاری را به کام مرگ می‌کشاند.
سخنگوی سازمان آتش نشانی هشدار داد؛

مرگ خاموش در چادرهای مسافرتی

فقط طی ۲۴ ساعت، شش نفر در ایلام به علت استفاده از وسایل گرمایشی غیر استاندارد و مسمومیت با گاز مونوکسید کربن در چادر مسافرتی‌شان جان خود را از دست دادند؛ با وجود هشدارها همچنان بسیاری افراد از خطر استفاده از وسایل گرمایشی در چادرهای مسافرتی آگاه نیستند و به دلیل همین بی‌احتیاطی جان خود و نزدیکان‌شان را به خطر می‌اندازند.
رئیس معاونت اجتماعی پلیس فتای ناجا گفت: درحال حاضر پرونده‌هایی درخصوص مزاحمت‌های اینترنتی به پلیس فتا ارجاع داده می‌شود فردی با سوء استفاده از تصاویر دیگران، اقدام به مزاحمت می‌کنند.
رئیس پلیس فتا تهران بزرگ از شناسایی و دستگیری عامل راه‌اندازی سایت شرط‌بندی و قمار آنلاین خبر داد و گفت: متهم با هدف کسب مالی، یک میلیون فالوور جذب کرده بود.

معاون دادستان و سرپرست دادسرای جنایی تهران درمورد آخرین وضعیت پرونده مرگ آزاده نامداری گفت: وقوع قتل یا دگرکشی کاملا منتفی است و موضوع خودکشی از طریق مصرف داروهای اعصاب و روان مطرح است.

اخیرا تعدادی شرکت ساختمانی با استفاده از چهره برخی سلبریتی ها و فوتبالیستهای مشهور اقدام به تبلیغات پیش فروش مسکن در فضای مجازی و فضاهای شهری کرده اند که اداره کل راه و شهرسازی استان تهران، ضمن هشدار به پیش خریداران و شهروندان، این فروش و تبلیغات را غیرقانونی دانست.