حوادث و قضائی

سرخط مهم‌ترین اخبار و گزارش‌های خبری را در پربیننده ترین سرویس حوادث، قضایی و انتظامی پرسون دنبال کنید

حجت الاسلام والمسلمین منتظری با تاکید بر اینکه حضور آگاهانه پای صندوق های رأی عبادت است؛ گفت: مردم با حضور خود پای صندوق‌های رأی دین خود را به انقلاب، شهدا و امام و رهبری ادا خواهند کرد.
پیگیری‌ها از مرجع قضایی نشان می‌دهد، ادعای آزادی حسین هدایتی از محکومان پرونده بانک سرمایه صحت ندارد.
معاون اجتماعی و پیشگیری از وقوع جرم قوه قضاییه افزود: در فضای انتخابات ممکن است کسانی ادعا کنند که در حمایت از یک نامزد به جمع آوری امکانات مادی مشغول هستند و از این طریق بخواهند از مردم کلاهبرداری کنند.
صفورا آذرپیک (معروف به صبا) پیرو شکایت دو نماینده مجلس و یک وزیر سابق در دولت روحانی، در دادگاه بدوی به حبس، جزای نقدی و ممنوعیت فعالیت در فضای مجازی محکوم شد.
وکیل مدافع علی صبوری گفت: در حکم جدید، قاضی رای داد تا موکلم به زندان نرود و تحت نظارت الکترونیک (پابند الکترونیک) قرار بگیرد.
دادستان کل کشور گفت: تا کنون تنها تخلفاتی در فضای مجازی رخ داده که تذکرات لازم داده شد و مسائل برطرف شده است.
فرمانده کل انتظامی گفت: ما در مجموعه فراجا تلاش داریم و می‌خواهیم که پدیده شوم "شوتی‌گری" را با همان اختیاراتی که داریم که البته کم هم نیست، از بین ببریم.
رئیس پلیس مبارزه با مواد مخدر پایتخت از کشف بیش از ۸ کیلوگرم قارچ توهم زا از یک قاچاقچی مواد مخدر در شرق تهران خبر داد.
یک جرم‌شناس گفت: اگر کارکنان دولت در ساعت اداری اقدام به تبلیغات اداری کنند به مجازات نقدی درجه ۶ موضوع ماده (۱۹) قانون مجازات اسلامی( بیش از ۶۰ میلیون ریال تا ۲۴۰ میلیون ریال) و انفصال موقت از خدمات دولتی از ۶ ماه تا یک سال محکوم می‌شوند.
مسئله کلاهبرداری کوروش کمپانی را نباید محدود به تبلیغات کرد در حالی که بسترهای چنین کلاهبرداری همچنان از بین نرفته است و باید هر چه سریعتر نسبت به بسترزدایی و جلوگیری از اقدامات مشابه اقدام شود.
معاون عملیات پلیس راهور تهران بزرگ گفت: در محدوده خیابان مولوی، ۱۷ شهریور و صاحب جمع که مراسمات زیاد و سنگینی را داریم از امشب محدودیت و ممنوعیت تردد را خواهیم داشت.