حوادث و قضائی

سرخط مهم‌ترین اخبار و گزارش‌های خبری را در پربیننده ترین سرویس حوادث، قضایی و انتظامی پرسون دنبال کنید

روابط عمومی شرکت بهره برداری مترو اعلام کرد: فرد خرابکاری که ظهر امروز یکی از واگن‌های متروی تهران در خط ۵ را آتش زده بود دستگیر و به نهادهای امنیتی تحویل داده شد.
مدیرکل مدیریت بحران استانداری اصفهان افزود: حادثه فرو نشست زمین در خیابان شهیدان کاظمی اصفهان به علت فرسودگی خط لوله انتقال فاضلاب ۱۴۰۰ میلی‌متری بوده است.
روابط عمومی سریال «سلمان فارسی» اعلام کرد در حادثه تلخ لوکیشن سلمان فارسی، دو هنرور جان خود را از دست دادند و ۴ نفر مصدوم شدند.
مدیر روابط عمومی مترو تهران و حومه بیان کرد: خط پنج مترو تهران از گلشهر به سمت صادقیه، به علت بروز حادثه آتش‌سوزی چند دقیقه مسافرگیری نداشت.
رئیس کمیسیون خدمات شهری، حمل و نقل شورای اسلامی شهر خرم‌آباد بیان کرد: امیدواریم امسال شاهد حوادث تلخ در سطح شهر خرم‌آباد نباشیم و مانند سال های قبل شهرداری و سازمان های تابعه تمهیدات لازم را اتخاذ کند.
۳۵ سال پس از پایان جنگ تحمیلی ایران و عراق مین و مهمان باقی مانده در مناطق مرزی همچنان حوادث تلخی را می‌آفرینند و در تازه‌ترین حادثه که در بستان اتفاق افتاد انفجار مین جان پسر جوانی را گرفت و موجب جراحت شدید ۳ نفر دیگر شد.
داماد طمع کار برای تصاحب اموال هزار میلیاردی پدرزن، دو نفر آدمکش را برای قتل مادر زن و خواهر زنش اجیر کرد.
با رأی اکثریت قضات هیات عمومی دیوان عالی کشور دعوای ابطال مزایده و سند رسمی ناشی از آن، پس از تنفیذ صحت جریان مزایده به لحاظ تخلف از مقررات مزایده و اقدامات اجرایی در فرایند مزایده، قابلیت استماع را دارد.
معاون عملیات پلیس راهور تهران بزرگ از وقوع روزانه پنج هزار و ۲۰۰ فقره تصادف رانندگی در این شهر خبر داد و گفت: هر روز ۴۰۰ برگه کروکی الکترونیک مربوط به این حوادث توسط پلیس راهور ترسیم و صادر می‌شود.
معاون اجتماعی و پیشگیری از وقوع جرم دادگستری استان تهران در رابطه با تخلفات و جرایم انتخاباتی گفت: در شهر تهران ۱۵ فقره پرونده قضائی تشکیل شده است که ۷ فقره آن منجر به صدور کیفرخواست و مابقی در مرحله تحقیقات مقدماتی است.
یک انبار نگهداری از لوازم و تجهیزات پزشکی شب گذشته دچار حریق شد. علت بروز این آتش‌سوزی نیز از سوی کارشناسان آتش‌نشانی در حال بررسی است.
رئیس قوه قضاییه با برشمردن ویژگی‌ها و خصایص یک قانون جامع گفت: قانون جامع قانونی است که مبتنی بر آموزه‌های دینی و مولفه‌های اسلام ناب بوده و از اتقان و پایداری برخوردار باشد، بگونه‌ای که فرضاً یک سال بعد نیاز به تغییر و اصلاح آن احساس نشود؛ قانون باید شفاف و از قابلیت اجرا برخوردار باشد.