حوادث و قضائی

سرخط مهم‌ترین اخبار و گزارش‌های خبری را در پربیننده ترین سرویس حوادث، قضایی و انتظامی پرسون دنبال کنید

زنی 25 ساله که در آستانه جدایی از همسر دومش بود، فکرش را نمی‌کرد قربانی دامی شود که شوهرش برای فرار از پرداخت مهریه پهن کرده بود.

مدیرکل بیمه سلامت آذربایجان‌غربی گفت: مردم مراقب کلاهبرداری با عناوین «کارت هوشمند بیمه» باشند زیرا بیمه سلامت هیچ تماس تلفنی و پیامکی با مردم ندارد.
معاون مقابله با عرضه و امور بین‌الملل ستاد مبارزه با موادمخدر از کشف بیش از ۲۱ تن انواع موادمخدر در کشور در هفته گذشته خبر داد و گفت: طی این مدت ۴۵۲ دستگاه خودرو و ۱۰ قبضه سلاح توقیف شد.
رئیس پلیس فضای تولید و تبادل اطلاعات پایتخت از شناسایی و دستگیری فردی که در خصوص خرید و فروش انسولین‌های تقلبی در فضای مجازی فعالیت می‌کرد خبر داد و گفت: از متهم بیش از ۲۰۰ عدد انسولین تقلبی کشف و ضبط شده است.
فرمانده انتظامی استان کردستان از دستگیری 2 سارق غیربومی طلا و جواهرات میلیاردی در عملیات ضربتی پلیس شهرستان بانه خبر داد.

رئیس پلیس مبارزه با مواد مخدر تهران از دستگیری یک سوداگر مرگ که تحت پوشش مسافر کشی، مواد مخدر در جنوب تهران توزیع می‌کرد، خبر داد و گفت: از خودروی متهم ۴۹ کیلو و ۳۰۰ گرم تریاک کشف شد.
سرکلانتر هفتم پلیس پیشگیری تهران بزرگ از کشف ۲۱۱ هزار عدد داروی قاچاق خبر داد و گفت: این دارو‌ها از داخل یک دستگاه اتوبوس مسافربری کشف شد.
رئیس مرکز اورژانس داراب از مرگ دختر ۱۶ ساله دارابی بر اثر برخورد صاعقه و آسیب دیدگی سطحی برادر ۱۸ ساله وی در این شهرستان خبر داد.

فرمانده انتظامی سیستان و بلوچستان از درگیری سنگین و مسلحانه تکاوران عملیاتی و انتظامی استان با اعضای یک باند قاچاق مواد مخدر و کشف بیش از یک تن تریاک در شهرستان سراوان خبر داد.
رئیس پلیس فتا ناجا از انهدام ۳ باند فعال در زمینه سایت‌های قمار و شرط بندی از ابتدای سال ۱۴۰۰ خبر داد و گفت: در این خصوص ۳۴ نفر از اعضای سه باند قمار اینترنتی در سطح کشور دستگیر و به مراجع قضائی معرفی شدند.
نیما نجف‌زاده

تصادف مرگبار در مشهد

تصادف مرگبار یک دستگاه خودرو ۲۰۶ با گارد ریل پل جمهوری در مشهد باعث آتش‌سوزی و از دست رفتن جان راننده شد.