دستگیری ۷ سارق حرفه‌ای و زورگیر در ری

سرپرست فرماندهی انتظامی شهرستان ری از دستگیری ۷ سارق حرفه‌ای منزل و زورگیر در این شهرستان خبر داد و گفت: متهمان پس از مواجه‌شدن با مدارک و مستندات ارائه شده توسط مأموران پلیس آگاهی لب به اعتراف گشودند.
تصویر دستگیری ۷ سارق حرفه‌ای و زورگیر در ری

به گزارش سایت خبری پرسون، سرهنگ حسینعلی ابن علی عصر امروز در جمع خبرنگاران با اشاره به دستگیری سارقان و زورگیران اظهار داشت: در پی گزارش چندین فقره سرقت منزل در سطح شهرستان ری موضوع به‌ صورت ویژه در دستور کار مأموران انتظامی و پلیس‌های تخصصی شهرستان قرار گرفت.

وی افزود: مأموران پلیس آگاهی پس از بررسی فیلم دوربین‌های مداربسته، تحقیقات و اقدامات فنی و تخصصی موفق به شناسایی سارقان حرفه‌ای و سابقه‌دار منزل، محل و مخفیگاهش واقع در روستاهای جنوبی شهرستان ری شدند که طی هماهنگی با مقام قضائی با انجام عملیات غافلگیرانه و ضربتی متهم در مخفیگاهش دستگیر و به پلیس آگاهی انتقال دادند.

سرهنگ ابن علی گفت: متهمان در ابتدا منکر سرقت در شهرستان ری بودند که پس از مواجه‌شدن با مدارک و مستندات ارائه شده توسط مأموران پلیس آگاهی لب به اعتراف گشوده و به 10 فقره سرقت منزل در سطح شهرستان و معرفی مال‌خر اعتراف کردند که نهایتاً مأموران نسبت به دستگیری نفر مال‌خر با هماهنگی‌های صورت گرفته اقدام و مقداری وسایل مسروقه منزل از آنان کشف و به پلیس آگاهی دلالت داده شدند.

سرپرست فرماندهی انتظامی شهرستان ری تصریح کرد: مأموران پلیس آگاهی متهمان دستگیر شده را به همراه پرونده تکمیلی تحویل مراجع قضایی جهت سیر مراحل قانونی دادند.

سارقان به عنف موتورسیکلت در دام پلیس

سرهنگ ابن علی در ادامه گفت: در پی مراجعه یکی از کارگران زمین‌های کشاورزی اتباع در روز 14 اردیبهشت امسال، به کلانتری 176 حسن‌آباد مبنی بر سرقت به عنف موتورسیکلت توسط 3 مرد جوان، موضوع به‌ صورت ویژه در دستور کار پلیس قرار گرفت.

وی افزود: مأموران با حضور در محل سرقت تحقیقات میدانی خود را آغاز کردند که با اقدامات پیچیده اطلاعاتی مشخصات ظاهری سارقان را به دست آوردند و در اختیار عوامل گشت قرار دادند.

سرپرست فرماندهی انتظامی شهرستان ری تصریح کرد: مأموران گشت نامحسوس تیم عملیات کلانتری روز گذشته یک دستگاه موتورسیکلت 3 ترک را با همان مشخصات اعلام شده مشاهده که در حال زورگیری از یک کارگر دیگر اتباع است که سریعاً پلیس وارد عمل شده و هر 3 سارق را دستگیر می‌کند.

سرهنگ ابن علی در پایان خاطرنشان کرد: پس از انتقال متهمان به کلانتری در تحقیقات انجام شده به بزه ارتکابی اعتراف کردند پس از دعوت مال باخته سارقان شناسایی شدند و پس از تکمیل پرونده متهمان جهت بررسی بیشتر تحویل اداره آگاهی شهرستان شدند.

منبع: تسنیم

484293