حوادث و قضائی

سرخط مهم‌ترین اخبار و گزارش‌های خبری را در پربیننده ترین سرویس حوادث، قضایی و انتظامی پرسون دنبال کنید

رئیس کانون سردفتران و دفتریاران گفت: فعالیت‌های جدیدی به حوزه صلاحیت‌های دفاتر اسناد رسمی اضافه می‌شود و با تصویب قانون الزام به تنظیم سند رسمی اموال غیرمنقول، به درآمد دفاتر آسیبی نخواهد رسید.
محمدحسن جعفرزاده، وکیل دادگستری، در مورد حکم نهایی اکبر خرمدین و همسرش ایران موسوی گفت: داماد این خانواده به‌عنوان اولیای دم، گفته است: «از قصاص دایی‌ گذشتیم اما درخواست کردیم که به حبس محکوم شود و هرگز آزاد نشود.
حجت الاسلام والمسلمین محسنی اژه‌ای گفت: در مدت کوتاه اخیر بیش از یکصد زندان در سراسر کشور به دفعات مورد سرکشی قرار گرفته و بخشی از مسائل آن رسیدگی شده و روند بهبود وضعیت زندان ها همچنان ادامه دارد.
رئیس حفاظت محیط زیست ازنا مطرح کرد؛

دستگیری شکارچی سابقه دار

رئیس اداره حفاظت محیط زیست شهرستان ازنا از دستگیری یک نفر متخلف غیرمجاز از شکارچیان سابقه دار در این شهرستان خبر داد.
رئیس بهزیستی قرچک گفت: در سال ۹۹ نسبت به ۹۸ میزان مرگ و میر به دلیل خودکشی افزایش پیدا کرده است و این نشان می‌دهد پیک‌های متعدد کرونا در این زمینه چه میزان تاثیر داشته است.
صبح امروز (دوشنبه ۲۲ شهریور ۱۴۰۰) زلزله‌ای با قدرت ۵.۲ ریشتر مشهد و برخی از شهر‌های شمال شرق کشور را لرزاند.

معاون عملیاتی سرکلانتری ششم پلیس پایتخت در گفتگو با پرسون؛

سارقی که از مصرف مواد مخدر شیشه دست به سرقت زد، دستگیر شد

معاون عملیاتی سر کلانتر ششم پلیس تهران از دستگیری سارقی که پس از مصرف مواد مخدر شیشه، به علت بی خوابی از منزل خارج شده و خودرویی را به سرقت برد، خبر داد.
رئیس پلیس امنیت اقتصادی تهران ابراز داشت: در این عملیات ۳۸ دستگاه یخچال، ۷ دستگاه فر، ۷۹ دستگاه ماشین لباسشویی و ظرفشویی فاقد مجوزهای قانونی پس از هماهنگی‌های قضائی کشف شد.