حوادث و قضائی

سرخط مهم‌ترین اخبار و گزارش‌های خبری را در پربیننده ترین سرویس حوادث، قضایی و انتظامی پرسون دنبال کنید

فرمانده انتظامی لرستان مطرح کرد؛

اعتراف سارق حرفه ای به 20 فقره سرقت

فرمانده انتظامی استان لرستان از دستگیری سارق حرفه ای و کشف ۲۰ فقره سرقت ساختمان های نیمه کاره در شهرستان خرم آباد خبر داد.
رییس مرکز کنترل و پشتیبانی اطفا حریق هوایی وزارت دفاع، از اعزام بالگرد اطفای حریق به مناطق دچار حریق خبر داد و گفت: متاسفانه امکان دسترسی به تالاب انزلی توسط ماشین‌های آتش نشانی وجود نداشت.
رئیس کمیته امنیتی ستاد کرونا استان تهران ضمن تکذیب خبر سرقت واکسن در تهران گفت: رسانه‌ها از تشویش اذهان عمومی خودداری کنند.
همگان تصاویر منتشره از زندان اوین را دیده‌اند. چه باید کرد؟ چگونه عبرت بگیریم؟ یک پاسخ این است که بسان متفکران، راه‌حل‌هایی که کم و بیش آشکار است را تنقیح و صورت‌بندی نظری کرده و آن را ترویج کنیم.
در منابع دینی ما، حق در دو دستۀ کلی و مهم قرار داده شده است،«حق الناس» و «حق‌ا...»، اما در همه موارد «حق الناس» بر «حق‌ا...» ارجحیت داده شده وتأکید گشته است که تضییع «حق‌ا...»، در قیامت قابل عفو و بخشش است، اما پایمال کردن «حق الناس» جز با کسب رضایت مردم، قابل عفو وجبران نیست.
ایران در هفته گذشته، هفته سختی را پشت سر گذاشته است. از روزهای سیاه کرونایی گرفته تا پخش تکه هایی از تصاویر هک دوربین های زندان اوین در رسانه ملی، که مردم ایران را در بهت فرو برد. از طرفی وقایع کشور همسایه افغانستان هم از لحاظ احساسی کاملا بر مردم ایران تاثیر گذاشت.
سخنگوی کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس ضمن تاکید در خصوص ورود این کمیسیون به موضوع تصاویر منتشر شده از زندان اوین گفت: باید مشخص شود چه مدتی پلشتی ها در زندان اوین در جریان بوده و چرا نظارت صورت نگرفته است.
سخنگوی‌ کمیسیون اصل نود مجلس شورای اسلامی با توجه به دستور قالیباف درخصوص بررسی وضعیت و پیگیری اتفاقات زندان اوین، گفت: هیئتی از کمیسیون اصل نود از زندان اوین بازدید می‌کنند.
معاون امداد و نجات جمعیت هلال‌احمر مازندران، از حمله خرس وحشی به دو نفر در ارتفاعات سه هزار تنکابن خبر داد.
رئیس پلیس فضای تولید و تبادل اطلاعات تهران بزرگ گفت: یکی از شهروندان به پلیس فتا پایتخت مراجعه و مدعی شد شخصی ناشناس با دسترسی غیرمجاز به حساب کاربری وی در تلگرام از مخاطبین وی کلاهبرداری کرده است.