حوادث و قضائی

سرخط مهم‌ترین اخبار و گزارش‌های خبری را در پربیننده ترین سرویس حوادث، قضایی و انتظامی پرسون دنبال کنید

جسد یک مدل روسی که پوتین را «روان‌آزار» نامیده بود یک سال بعد از ناپدید شدنش در یک چمدان پیدا شد.

جوانی که نامادری‌خود را مانع رسیدن به ارثیه بیشتر می‌دانست، او را به قتل رساند و جان تنها شاهد این قتل که برادر 3 ساله‌ی خویش بود را گرفت.
فرمانده انتظامی تهران گفت: تعداد افرادی که در ارتباط با حوادث چهارشنبه سوری دستگیر شدند تا این ساعت از ۱۰ نفر به ۳۵ نفر رسیده اند.
فرمانده انتظامی پایتخت از آماده باش تمام رده‌های پلیس تهران بزرگ خبر داد و گفت: هنجارشکنان بعد از دستگیری تا پایان تعطیلات در بازداشت پلیس خواهند بود.
چندی پیش شنیدیم که مردی 40 ساله در مشهد به قصد اخاذی زنی را به قتل رساند. روز گذشته در مقابل قاضی اعترافات خود را بیان کرد.
رییس پلیس راهور اعلام کرد: به منظور کرامت خانواده‌ها ابلاغ کردیم که خودروهایی که یک میلیون و حتی سه میلیون به بالا جریمه پرداخت نشده دارند توقیف نشود.
فرمانده‌کل انتظامی گفت: پلیس به شرکت‌های تولیدکننده خودرو اعلام می‌کند که اگر خودرویی تولید کنند که استانداردهای لازم را نداشته باشد حتماً مانع از فروش آن می شویم.

مرد میانسالی که متهم است همسرش را با اصابت ضربه تبلت به سرش به قتل رسانده، مدعی است ارواح مرتکب جنایت شده‌اند، ادعای متهم در حالی مطرح می‌شود که پسرش شاهد حادثه بوده است.

دبیر کل ستاد مبارزه با مواد مخدر گفت:‌ در سال ۲۰۲۱، نیروهای مقابله‌ای جمهوری اسلامی ایران حدود ۱۱۰۰ تُن از انواع موادمخدر و روان‌گردان، شامل ۶۲ تن هروئین و مرفین، ۸۳۵ تن تریاک را کشف و از چرخه جهانی تجارت غیرقانونی موادمخدر خارج کرده‌اند.