حوادث و قضائی

سرخط مهم‌ترین اخبار و گزارش‌های خبری را در پربیننده ترین سرویس حوادث، قضایی و انتظامی پرسون دنبال کنید

طرح ویژه‌ای جهت جلوگیری سرقت از منازل مسکونی راه اندازی شده است، شهروندانی که قصد جابجایی دارند باید از کلانتری محل زندگی مجوز دریافت کنند.
به منظور پیشگیری از سرقت و اقدام قاطعانه و سریع در پیشگیری از وقوع جرایم، نزدیک به ۶ هزار گشت انتظامی خودرویی، موتوری و پیاده متشکل از یگان‌های امداد، کلانتری‌ها و پاسگاه‌ها با استعداد نزدیک به ۱۶ هزار نفر نیروی انسانی، برقراری نظم و امنیت در سطح محلات سراسر کشور را در دستور کار قرار داده‌اند.
مادری فرزند 81 روزه‌ی خود را به دلیل نا معلومی به قتل رساند و در آستانه‌ی سال جدید توسط همسرش بخشیده شد.
فردی در استان البرز در یک نزاع خیابانی پیرمردی 72 ساله را به قتل رساند و توسط پلیس دستگیر شد.

سخنگوی سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری تهران اعلام کرد: به دنبال حادثه آتش‌ سوزی در تعمیرگاه یک شرکت خودرویی در جاده مخصوص کرج حدود ۱۴ دستگاه اتوبوس در آتش سوخت.
معاون مرکز سلامت محیط و کار وزارت بهداشت از پلمب ۳۱۰ مورد متخلف بهداشتی در کشور در روز گذشته خبر داد و گفت: ۷۱۸ مرکز اقامتی بازدید شد که ۴۲ مورد از این مراکز به مراجع قضایی معرفی و ۱۸ مورد پلمب شدند.
یک فروند کشتی اماراتی حامل خودرو در ۳۰ مایلی عسلویه ساعتی پیش غرق شد که عملیات جست و جو برای ۳۰ خدمه این شناور آغاز شده است.
تعدادی از شهروندان با مراجعه به پلیس از فردی که در قالب مشاور املاک با دریافت مبالغی به‌عنوان بیعانه در قبال اجاره و رهن دادن منازل مسکونی کلاهبرداری کرده و متواری شده است، شکایت کردند.

حجت‌الاسلام والمسلمین محسنی اژه‌ای در صدر هیئت عالی قضایی وارد استان سیستان و بلوچستان شد و در بدو ورود گفت: استان سیستان و بلوچستان با سابقه دیرینه و مردم پرتلاشی که دارد سزاوار مشکلات موجود نیست.
از سوی اولیای دم؛

مادر بابک خرمدین بخشیده شد

همسر اکبر خرمدین به اتهام معاونت در قتل در شعبه پنجم دادگاه کیفری یک استان تهران محاکمه شد.
مردی وقتی همسرش از پرداخت پول به وی امتناع توسط ایشان کشته شد.
رئیس کل دادگستری استان آذربایجان غربی گفت: ۳ محکوم به قصاص در ارومیه با تلاش مسئولان قضایی و گذشت اولیای دم به آغوش خانواده بازگشتند.